گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

سیاه بلند قشنگ من

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۸ ق.ظ


می بارد باران تو چترت را باز میکنی

واز صدا که میترکد قطرات  روی چترت

لذت می بری.

حال فکر کن به این :

نگاه می بارد

وتو سر کرده ای چادرت

و از گناه متلاشی شدن

لذت می بری!

---------------------

پی نوشت :آقای شهردار لطفا بلال فروشان و دخرکان و پسرکان

معتاد

دم مقبره امام زاده صالح (ع) را جمع کن....

این حرمت این حرم را میشکند

خاطره نوشت:رفته بودیم امام زاده صالح 20 و خورده ای بلال فروش لات و خیلی

افتضاح اونجا بودن!تازه یه زنو  دیدم معتاد. داشته با سرنگ تزریق میکرد.....بی حجاب هم بود

2تا مرد معتادم دیدم تازه......

 

نظرات (۳۱)

سلام
برشما
آپـــیـم

حاصل خیره در آیینه شدن ها آیا

دو برابر شدن غصه تنهایی نیست؟!

آقای شهردار؟! کارش درسته.
.
. تبادل لینک؟؟
.
.
.
التماس دعا!
  • جوان انقلابی
  • زیارت قبول

    بالاخره اون آدم ها هم باید روزیشون رو در بیارن دیگه! حالا اومدن کنار آقا دارن این کار رو میکنند، انشاالله هم خود آقا دستشون رو میگیره.

    یاریحان
    پاسخ:

           درسته ولی وضعی که اونجا بود مناسب نبود.....

     

    سلام
    بر شما

    بنده امروز،بروزم!!!
    دلتان خواست بیایید
    بخوانید،نظر بدهید...
  • عطش انتظار
  • سلام
    اعتیاد همه جا رو گرفته!
    بعضی وقتا میگم نکنه معتادم خبر ندارم!!!
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • من چادرم را دوست دارم....

    سلام
    قسمت اولش خیلی قشنگ بود قسمت آخرش...
    چیزی ندارم بگم فقط
    اللهم عجل لولیک الفرج..
    التماس دعا..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • فرزند آدم
  • شعرتون یه ذره ایراد نداشت از نظر معنی ؟البته جسارت نباشه..
    با چادر از گناه متلاشی شدن لذت میبری ؟حالا کلا قشنگ بود
    چه خاطراتی از امام زاده صالح..متاسفانه
    آخه دیدم تو قسمت comments به جای "نظر" نوشتی"تلنگر" گفتم قرابت معنایی داشته باشه...
    پاسخ:

           عسیسم.....

    ولی انصافا بازم منتظر این تلنگراتون هستیم

    به دعای امام زمانت ملتمس باشی جوون...
    پاسخ:

    اونو که مگه میشه نباشیم؟؟؟

    در کنارش دعای شما هم ماثره...

    اینم حرفیه...
    دم افطار منو یادت بره ها...پا میشم میام همه کتاباتو میبرم دیگه هم بهت نمیدم...پس به نفعته که دعام کنی...
    پاسخ:
    چشم استاد .........شما هم ......ملتمسیم به دعاتون
    راستی بری اونجا رمان نداره...کتابای خیلی به درد بخور تر داره...کلـــی کتاب...وااااای یه لحظه دلم تنگید...
    پاسخ:

    آره....میدونم مثل کتابخونه امام رضا.....

    کتابای بدرد بخور رو دوستشون دارم ولی کم میخرم ازشون چون

    ممکنه نخونم وکلا استفاده نکنم خمس بیاد روش

  • سوشیانت ...
  • اینا رو اگه جم کنن بازم یه سری دیگه پیدا میشن بیان جای اونا.
    از خود امام زاده صالح می خواستید که این آدم ها رو اصلاح کنن
    یا علی...
    پاسخ:

    خواستیم....

    باشه بالا خره تذکره .....

    سلام علیکم

    بسیار زیبا بود

    این امامزاده صلح کجایه؟

    «الله ارزقنا زیارة الحسین و شفاعة الحسین»

    پاسخ:

    هان ....

    یعنی چی کجایه؟؟؟

    تو تجریش....

    برادر امام رضا(ع) هستن دیگه....

    پس دقیقا باید برین زندگی نامه شون

    راستی رها رفتی کتاب فروشی امامزاده صالح؟؟
    امسال که اصلا نرفتم...اخرین بار 23 خرداد رفتم پارسال...
    هی بابام میاد میگه بریم سردابشو ببینیم...هی ما میگیم نه!!!!
    من هروقت میرم امازاده صالح،میچسبم به کتابفروشی اش ولش نمیکنم...در اخر هم کلی کتاب به دست میام بیرون...

    پاسخ:

    نه کلا نه کتاب فروشی اونجا تا حالا پناه نبردم.....

    دلم میخواد برم ولی وقت نمیشه...

    با یه دوستان...=)
    من بعد ماه رمضان نمیرم...تو ماه رمضان میرم...=)
    نمیگم تا بمیری از فضولی...=)

    پاسخ:
    التماس دعا
    =|
    نه...نیومدم...
    جدی؟؟ خیلی خوبه...موفق باشی...برای ما جور شده با دوستان...تاریخشو بهت میگم...
    پاسخ:

    ان شاالله.....

    ممنون شما هم!!!

    چه خوب شاید هم دیگه رو دیدیم!!!!

    ببخشیدا با کدوم دوستان=)))

    من فضولم!!!

    رها پا میشم میام این چارتا استخونو ...(تو خود حدیث مفصل بخوان)
    اسم قرمه سبزی رو جلوی من نیار...الان دیوارا رو گاز میزنما...=)
    بریم مشهد باهم...بعد بریم آشپزخونه اش قرمه سبزی بگیریم...بشینیم بخوریم...=)
    پاسخ:

    وای خدای من.................راستی سوم راهنمایی اومدی با مدرسه مشهد؟؟؟

    رفتیم رستوران حرم.....تو بشقاب من فقط یه تیکه ته دیگ گنده بود......خدا خیلی چسبید!!!!

    ایشالا من دارم بعد از ماهرمضون با دوستام میرم...

    اگه زود تر میگفتی ها واسه تو جور میکردم!!!!!!

    رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: 
      «دو گروه اهل آتش هستند و نمی خواهم آن ها را ببینم:
     گروهی که تازیانه در دست دارند ومردم را با آن ها می زنند  (ظالمین)
     و دیگر، زن هایی که پوشیدگان برهنه اند؛ به شهوات متمایل هستند و مردان را به سوی خود جذب می  کنند و موهای سرشان بر آمده است.

    خدا قوت ...
    هستی خانم ..

    پاسخ:
    رها خانوم.....
  • زهرا رستگار
  • مشــــــــــــــکی رنگ ِ عشقـــــــه!
    پاشو بیا پست جدید...
    "بازار خرمشهر"
    سریع بیایی ها...
    امان از بی حجابی

    حتی تو امامزاده...
  • محرم نینوا
  • متنتون خیلی قشنگ بودولی راجع به اون وضعیت...
    زبان قاصر ازحرف زدن
    نه...نه...
    پاسخ:

    .......................

    ایشالا از اون قرمه سبزی های خوش مزه!!!!

  • خانم چادری
  • چه اسم جالبی! سیاهِ بلندِ قشنگِ من...

    خب بعضی ها دارن روزیشونو این شکلی بدست میارن ...
    نمیدونم . دلم گرفت از اون معتادها و بچه هایی که نوشتی
    چرا معتاد! :((
    پاسخ:

           آخه اون وضعی که اونجا بود مناسب نبود انصافا.....

    من نمی دونم خوب معتاد بودن دیگه.....

    از همه بیشتر اون دختره

    نه...آش نمیخوام...من غذا حضرتی مشهد میخوام...نمیرم امامزاده صالح...
    پاسخ:
    داری مشهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خانم دکتر..تزریق...طزریق جدید؟؟
    پاسخ:

    اوه اوه ....

    ممنون که گفتی

    رها...
    بعد نماز صبح خواب دیدم رفتم امام زاده صالح...
    اونجا سفره افطار انداختن...در بالا ترین جای امامزاده هم سفره انداختن(برای تکریم)
    آش هم گذاشتن...با اینکه کلی آدم اونجا بود اما فقط 4 تا کاسه بزرگ آش گذاشتن و من و خواهرم و دوست خواهرم و داداش کوچولوم بعد نماز جماعت نشستیم سر سفره...
    امام زاده صالح...دلم میخواد که برم...برادر امام رضا...
    هعی...
    پاسخ:

    ایشالا ولی سعی کن قبل از ساعت 12 بری چون بعد از 12 می بنده!

    من یادمه شبانه روزی بود....

    ایشالا امام زاده بهت  آش بهشتی بده!!=)

  • محمد علیزاده
  • جالب بود
  • محمد علیزاده
  • جالب بود
    سلام
    بسیار عالی

    چادر دوست داشتنی من ..

    .....
    جدا؟!
    هییییییییی

    ................
    ماه مبارک هنوز به باشگاه ما هم نرسیده ..
    پاسخ:

    ....

    ممنون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">