گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

سندرلا؟؟

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵ ب.ظ
میفرمود که نمیدونم چرا نامادری سفید برفی رو انقدر درک میکنم،اون فقط میخاست اسیب نبینه بخاطر همین داشت تلاش میکردم دلش میخاست بهتر دیده و دوسش داشته باشن !مگه همه ی ادما این چیزا رو نمیخان؟اگه نداشته باشن اینا رو اسیب میبینن ادمای اسیب دیده میشن مثل نامادری سفید برفی!!از ادمایی که تحت فشار روانی ان نمیشه توقع داشت که در بهرین و اخلاقی تربن حالت ممکنشون بود!!!پس نباید ازمون بدشون بیاد خودمون بعضی وقتا میشیم مثل نامادری سفید برفی دلمون میخاد یه اینه جلومون باشه بهمون بگه خوبیم کارامون درسته دوسمون دارن!!!
پ.نون:دنیا پر شده از دخترایی که خودشون تلاش میکنن به هدفاشون میرسن حتی اکه یه کوه مخالف و حساس بد پشتشون باشه بخاطر همینه که همیشه از سیندرلای منفعل و سفید برفی بدم میومده !!پرنسسای بجه های الان خیلی بهترن موانا بریو السا دخترایی که روی پای خودشون وایسادن احساسات مسخره و شاهزاده های سوار بر اسب گولشون نزد!!!:)))))
  • رها

نظرات (۱)

دیگ نسل سیندرلا و سفید برفی تموم شد  و الانم توی انیمیشن ها دخترای قوی مستقل و نشون میدن... فروزن و بریو... و بقیه...
و این اتفاق خوبیه
پاسخ:
بله واقعا اتفاق خوبیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">