گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

میگم که

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ق.ظ
انصافانه اس که ادمارو بخاطر قبولاندن اعتقادات خودمون به فرزندامون کوچیک کنیم؟؟؟کاش بعضیا میفهمیدن اینو!!!
اینکه من اهنگ گوش میدم و خواهر خوشش نمیاد چون خیلی مذهبیه دلیل نمیشه به بچه اش بگه چون خاله نمیفهمه این چیزا خوب نیس اهنگ گوش میده توعم میخای مث اون باشی-___-یا اینکه هی جلوی جلوی خودم تکرار کنه اصلن نمیخام مث خالت بشیا !هیچی!حتی درس خوندنت -___-
واقعا باید به فکر بورس باشم هرچه زودتر فرار کنم از ادماااایی که میشناسم و میخام تمام تلاشمو بکنم که بخودم بفهمونم دوسم دارم،میفرمود خانواده اولین عامل افسردگی عدم پیشرفت و نصف بدبخیاتونن درست میفرمود هرچند که وقتی درحال مرگ باشین اولین نفر اونا پیشتونن!برای خوشحالیامونم واقعا خوشحال میشن!پس چرا در حالت زندگی روزمره اینقدر میتونن اذیت کننده باشن؟شاید براتون عجیب باشه که انقدر راحت میتونم این چیزا بگم شاید بد باشه گفتنشون ولی مهم نیست مگه این دفترچه خاطراتم نیس پس هرچی بخوام میتونم توش بنویسم ،مرسی قضاوت و پیش داوری نمیشم^__^
پ.نون:ورمز ازت متنفرم
پ.نون:غرغرو تر از من خودمم فقط
پ.نون:عاشق اهنگ های جدید BTS شدم
اهنگ evanescence معرکه اس خیلی خوبه:)))))
  • رها

نظرات (۱)

فک کنم دیگه یه جوری شده ک همه میخوان از هم فرار کنن!!
.
خوج بحالت...من ام وی کامبک بی تی اسو هنو ندیدم :(
پاسخ:
نگو از فرار🙁😕
خوبه ام وی شون دوسش داشتم😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">