گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

های

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۲۸ ق.ظ
از چیزایی که میخاستم داشته باشم و ندارم یه دوست صمیمیه ی ده سالش که وقتی میگی حالت خوب نیس بیاد نیم ساعت بغلت کنه و انقد مسخره بازی در بیاره تا بخندونت:/
یه چیزی فهمیدم خانواده همونان که وقتی یه کار اشتباه میکنی به روت نمیارن تا ناراحت نشی ولی وقتی خیلی عصبانی بودن همه رو باهم به روت میارن تا کار دستت بیاد:/
دلم میخاد بزنم زیر گریه بلند بلند گریه کنم:((((((((
فردا علوم پایه داریم بلاخره ، هنوز آموزش کارتامونو نداده:|||||||| جدا خیلی به فکر و سروقت و عاقلانه و بدون اشکال کاراشونو انجام میدن:/انقد این سیستم خوبه که باید بهش جایزه بونل بهترین سیستم اداری بدن اصن-____-
پ.نون:جدا دلم میخاد پاییز بود کلاسو میپیچوندم تنهایی میرفتم انقلاب کتاب میخریدم و تو مترو تا خونه میخوندمشون:/بعدشم تاکسی میگرفتم بعدازظهرش میرفتم تجریش کلی الکی اون سربالایی هارو راه میرفتم:/ شبم میرفتم مقبره الشهدای شهرک و یه دل سیر گریه میکردم و انرژی مثبت میگرفتم:|
تهران شهر بی دروپیکر و مسخره ایه که عاشقشم
میگم الان دقیقا روز قبل امتحانه مرور رو بپیچونم برم همه این کارایی که گفتمو انجام بدم؟نمیدونم انقد امروز انژی منفی و حس بدم عذاب وجدان و استرس دارم که نمیخام این کارایی که دوسشون دارم رو خراب کنم
کاش واقعا یکی بود...
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">