گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

قوت قلب شاید:)شایدم انرژی مثبت

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ب.ظ
روز قبل امتحان داشتم میرفتم خونه ،رفته بودم کارت ورود به جلسه بگیرم، اقای صفوی رو توراه دیدم که داره از سوپری برمیگرده، حس خوبی بود همین دیدن ادمای بزرگ یهویی،باعث میشه آدم قوت قلب بگیره
امتحانمم خیلی خوب دادم خداروشکر از چیزی که فکر میگردم خیلی بیشتر شدم
الانم واقعا خوشحالمو حالم خوبه
فقط انقددددرررر میریض شدم که الان یه سرم با پنج تا امپول زدم:(
فردا پس فردا هم با دوستام قرار دارم:)))بخاطرش خوشحالم وامیدوارم خوش بگذره بهم:)
انتخاب واحدمم خوب شد دقیقا همون تایمایی که میخاستم؛))انقد چیز خوب یهویی نکنه قرار یه جیز ترسناک بعدش باشه؟الله اعلم
چش نزنم حال خوبمو :)اصن ولی روایت داریم که بعد علوم پایه همه ۶۰ ٪بهتر از قبل میشن یعنی حال و رفتار و خلاصه همه چی،خداکنه:)
  • رها

نظرات (۲)

  • مجهول الحال :)
  • خدا روشکر : )
    پاسخ:
    :)) واقعا
    یعنی تموم شد این علوم پایه ای که می گفتید؟
    پاسخ:
    اره الحمدلله الاخره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">