گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

محرم

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۲۶ ب.ظ
یکی از انتقادات وارد به اکثر هییت ها این خادمین مسخره ان که بلد نیستن هییت بچرخونن بعد باعث میشن ادم از هییت امام حسین بدش بیاد:/البته غلط بکنم من از هییت امام حسین بدم بیاد:/یکی دیگه این طولانی بودن مراسماس انصافا از ۸تا۱ زیاده:/یکی دیگه هم اینکه که انگار سینه زدن تو زنونه گناه محسوب میشه چرا ما نمیتونیم مث ادم سینه زنی کنیم یه هییت رضا بود که هییییییی نگم بهتره
در کل خادم نشید بعد بیشتر از ثواب گناه کنید خادمم میشید خادم ادم وار بشید الکو باشید نه باعث عصبانیت و ناراحتی بقیه مرسی اع
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">