گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

یاری کن از این خاک به پرواز در آییم!

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳ ق.ظ

چرخ دنده های مغرم

از کار افتاده اند.

با دیدن خورشید حرمت

جوانحم فقط از قلبم

دستور  می گیرند.

+زیارت امام رضا (ع) همیشه دل نشین است اما این دفعه برای من رنگ بوی خاصی داشت.

+تا به حال به زیارت شیخ حر عاملی نرفته بودم.ولی عجب حال و هوایی داره اونجا!

+امام خامنه ای که گفت بهشان ضرر میکنید دیگر جرئت چپ نگاه کردن را هم ندارند.یکی یکی دارند کناره گیری میکنند.

+روز دختر پساپس به همه مون مبارک.

+دیر سر میزنم چون تو ترک نتم!

+همه ی کسایی که سر میزنید امام من نمیام حلال کنید چون واقعا وقت نمی کنم!

+کلام امیر (ع) :وزیذن باد برای رقصاندن شاخه نیست برای ازمودن ریشه هاست.

+کلام سید علی :منشا انقلاب اسلامی در تدین و ایمان است. ایمان و تعبد منبع لایزالی است که انقلاب اسلامی از آن تغذیه کرده و خوشبختانه از خیلی آسیب ها دور مانده است.

+دلنوشته:گالیله ای شده ام برای خودم !باید حرفای حقم را انکار کنم....


برای سلامتی امام زمان 5 تا صلوات

این سه تا لینک رو حتما ببینید خواهش میکنم !نظرتون رو بگید اگه دوس داشتید.

لینک شماره 1

لینک شماره 2

لینک شماره 3

نظرات (۲۶)

  • جوان انقلابی
  • این جا ره امید کسی سد نمی شود

    کس نا امید از حرمت رد نمی شود

    این جا دعا به مرز اجابت رسیده است

    راه دعای اهل دعا سد نمی شود

    مهمان این حریم بهشتی، بهشتی است

    حال کسی که با تو بود بد نمی شود

    بین همه ز رأفت تو صحبت است وکس

    مانند تو به مهر زبانزد نمی شود

    ای انعکاس مهر چنان تو کسی دگر

    آئینه دار خُلق محمدّ نمی شود

    حسرت بَرد کسی که به چندین بهار عمر

    بهر زیارت تو مقیّد نمی شود

    هرکس رسیده است به جائی ز لطف توست

    بی التفات تو که مؤید نمی شود

    بی بهره از ولایت تو روز رستخیز

    مستوجب عنایت ایزد نمی شود

    بسیار رفته است «وفائی» سفر ولی

    جائی دگر به خوبی مشهد نمی شود

    ++++++
    سلام، میلاد حضرت بر شما مبارک. در حریم رضوی دعاگوی شما بودم.
    میلاد حضرت سلطان مبارک.

    دوست بزرگوار سلام
    بدلیل انجام امری دشوار و وقت‌گیر برای مدتی فرصت هم‌نشینی مجازی در جوارتان را ندارم.
    ملتمسانه از شما تمنای دعا دارم.
    یا حق
    سلام دلاور
    ممنون از قبول دعوت
    باز مهمانید به 
    درد دل های امام علی  علیه السلام یا همان شقشقیه


    یا علی
  • محمد علیزاده
  • jaleb boudan
    سلام
    زیارت قبول بانو

    لینک ها هم جالب بودن
    پاسخ:
    ممنون
    یاعلی
  • طلبه امروزی
  • سلام
    بالاخره کتاب « حجاب مشروطه » به پایان رسید و برای دانلود منتشر شد . در این کتاب اثبات می شود که حجاب زنان رعایتش مستحب است نه واجب . یعنی بر زنان مستحب است که موی و سر،گردن،دستها(از آرنج تا انگشتان) و پاها (از زانو تا انگشتان) را بپوشانند . مستحب هم عملی است که رعایتش ثواب دارم ولی ترک آن حرام نمی باشد . می توانید نتایج و مقدمه این کتاب را در وبلاگ مطالعه کنید و کتاب را هم دانلود نمایید .

    پاسخ:
     عبداللّه‏ بن‏عباس، مفسّر و شاگرد سرشناس امیرالمؤمنین علی(ع) گفته است:زن باید مو و سینه و دور گردن و زیر گلوی خود را بپوشاند.»( مجمع البیان، ج7)

    -امام صادق (ع) فرمود : برای زن مسلمان جایز نیست که روسری و پیراهنی بر تن کند که بدنش را نپوشاند .

    بهشت جوانان ( آنچه یک زن و مرد باید بدانند – اسدالله محمدی نیا )

    منبع روایت : مرحوم شیخ حر عاملی وسائل الشیعه ج 3 ، ص 281 

    مام رضا (ع) درباره علت حجاب فرمود :

    حرام شد نگاه به موهای زنان برای آن که اگر موهای آنها در برابر مردان نامحرم آشکار شود باعث تحریک و جلب خواهد شد . ( و این جلب شدن مردان به زنان ) فساد و بی بند و باری را به دنبال دارد و سبب می شود که ( مردم ) در کارهای حرام وارد بشوند .

    بهشت جوانان ( آنچه یک زن و مرد باید بدانند – اسدالله محمدی نیا )

    منبع روایت : علل الشرایع ج 2 ص 287 باب 364        


    سلام
    میزبان کیلیک هایتان هستم با سومین حرم اهل بیت در ایران...

    http://zareh.blog.ir/post/88

     
    یا علی
    ...
    سلام
    دعوتید به خوانده ونخوانده ها...


    یا علی
    اللهم عجل لولـ♥ـیـک الـفرج
    آزمودن ریشه ها...

  • محمدصادق برجیان
  • اینجا بخوانید...
    پاسخ:
    chashm
  • محمدصادق برجیان
  • او را که زخمی شده بود، توی آمبولانس گذاشتند و در را بستند.

    آمبولانس که حرکت کرد، گفت: آقای دکتر! به دادم برس!

    ستوان، لبخند موذیانه ای زد و شروع کرد به باز کردن دکمه های روپوش سفیدی که روی یونیفرم نظامی اش پوشیده بود.

    .

    .

    .

    بحرین...

  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    من هم چند وقت پیش حرم بودم...
    تا وقتی حرم نرفتی مشکلی نداری اما وقتی حرم رفتی دیوانه حال و هوای حرم هستی
    و منتظر دوباره رفتن ...
    ------
    سلام
    تابلو نوشته های جبهه چی بود که همه رزمنده ها هوایی شدند ...
    رمز موفقیت افراد باتقوا چی بود ؟؟؟؟
    تنها یک جمله...
    میتونید با چند ثانیه حضور در مرصاد نامه و رمز این مسئله پی ببرید ...

    التماس دعا

    سلام.
    لینک دوم را گذاشتیم تا دانلود شود...ممنون بابت این لینک..(نمی دانستیم همچین برنامه ای هم هست..آخه ما در نقطه صفر مرزی هستیم و بی اطلاع از خبرهای داغ...
    پاسخ:
    واقعا!!!
    ینی کجا دقیقا...
    سلام دوباره...
    لینک اول را مشاهده نمودیم.. چرا دق نمی کنم..نمی دانم!!!
    پاسخ:
    =((((
    سلام.
    زیارت ِ تان قبول....
    و سپاس بسیار از گذر و نظر ِتان...
    التماس دعا...
    پاسخ:
    محتاجیم به دعاهاتون
  • زهرا رستگار
  • زیارت قبول...
    پاسخ:
    ممنون
    سلام

    مفید وجالب بود...

     مهمانیدبا "آفرینش"

     یا علی

    1

    خب دانلود کردم
    بله - فوق العاده بود سخنرانی
    قرآن را ولایت فقیه در جهان احیا کرد و اگر ولایت فقیه نبود با قرآن خواندن ما را به بردگی میکشیدند...

    واقعا ک کوتاهی ست.
    ..............

    2

    چ خوب و جالب  جدید و

    انشاء الله خدا همه شون رو خیر دهد


    3

    :/

    پاسخ:
    خوب بحمدالله باز شد انگار....
    سلام رهاجوون
    شعر حضرت آقا خیلی چسب داشت
    خدا خیرت بده

    این 3 لینک باز نشده هنوز برام!!
    آخریش ک کلا خطا میدهد

    امیدوارم هرجا هستید موفق باشید
    پاسخ:
    واقعا... نمی دونم چرا 
    ممنون بازم عزیزم
    راستی
    لینکا رو هم دیدم
    خیلی جالب بودن

    از همه بهتر حرفای اقای پناهیان...
    خیلی عالی بود...
    پاسخ:
    قابل نداشت خانومی....
    زیارت قبول..
    بله شیخ حرعاملی جای دنجیه واسه  خلوت کردن..خوش ب سعادتتون
    پاسخ:
    ممنون..
    عالیه خیلی انجا رو دوس دارم!
    سلام
    بابت لینک ها ممنون...
    پاسخ:
    خواهش
    سلام رها جان

    ممنون از حضورت...
    زیارتت قبول... خوش به سعادتت خانوم...

    حاجی شدنم پیشکشت مشهدی ام کن

    من طالب دیدار شما زود به زودم . . .
    پاسخ:
    =)
    ممنون...
    انشا الله به زودی میری...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام عزیزم

    ببخشید دستم به نوشتن نمیره ... مثل همیشه عالی ...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">