گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

کوتاه و ضروری....

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۲ ب.ظ

به نظرم ذکر چند نکته ضروریه:

1) نرمش قهرمانانه یک تغییر تاکتیک هست نه تغییر راهبرد
2) نرمش قهرمانانه با هدف ضربه بعدی به حریف انجام میشه
3) از نظر اقا رابطه ایران و آمریکا مسابقه کشتی هست و کشتی همیشه یک برنده داره
4) نتایج نرمش قهرمانانه را بزودی هم در داخل کشور و هم خارج از کشور خواهید دید
5) الحمدلله که رهبر ما مدبرترین رهبر دنیاست

نظرات (۲۰)

  • محبان مهدی (عج)
  • خدا قوت ازوب ماهم دیدن فرمایید
    پاسخ:
    چشم
    سلام رها جان
    واقعن شرمنده،اصلن نمیتونستم بیام نت

    پاسخ:
    این چه حرفیه...
    خواهش

    بالاخره حضرت آقا موضعشون رو مشخص کردن تا یه عده ای خیلی راحت بلند نشن و خوشحالی کنن که ایران با آمریکا داره رابطه برقرار میکنه...

     

    خداروشکر

     اون تماس هم جز ذلت برای ما چیزی در برنداشت

    نمیدونم چرا خیلیا نمیخوان باور کنن...

    سرشونو کردن زیر برف و ......

    با سلام وعرض تسلیت به مناسبت شهادت جواد الائمه علیه اسلام

    به روزم با مختصری از زندگانی امام جواد علیه السلام

    سلام

    صلح امام حسن از نظر رهبری پرشکوه ترین نرمش قهرمانانه است.(کتاب انسان 250 ساله ص 117)

    پاسخ:
    بله حق با شماست....
    من هم این قسمت رو پاک میکنم
     سلام
    کجایی...؟
  • بانوی خائف
  • گم گشته ی دیار محبت کجا رود

    نام حبیب هست و نشان حبیب نیست

     

    به نظرم واقع بین ترین نظر در خصوص مسائل اخیر همین پست باشه....
    اما سلام

    کجایی...

    http://zareh.blog.ir/post/125

    یا علی

  • میلاد علیدوست

  • سلام. باپست جدید ومتفاوت: مثبت اتدیشی در خدمتم
    حق با علی ست
  • محمد باقر کمالی
  • سلام 
    بسیار جالب
    بروزیم 
    یاعلی
    سلام.
    ما به صبح فردا می اندیشیم....
    پاسخ:
    ما هم امروز را میسازیم تا با غرور فردا را صبح کنیم!
    ممنون رهاجون خیلی خوب بود.......
    پاسخ:
    خواهش عزیزم
    ممنون رهاجون خیلی خوب بود.......
    پاسخ:
    خواهش...
    کاش آدرسی چیزی هم میذاشتید!
  • لایتنــــــــاهی ...
  • و من از تبیین مواضع "حجت ملکی" حمایت می‌کنم... :)
    پاسخ:
    me toooooooooooo
  • محمد علیزاده
  • khode maghame mozame rahbari
    rais jomhoure mardomiye iran ro taid kardan
    پاسخ:
    امام خامنه ای از خاتمی هم حمایت میکرد.....
    ایکه دلیل نمیشه!!!!
    قضیه جام زهر یادتون نره!
    سلام
    بهانه است ...

    http://zareh.blog.ir/post/121

    یا علی
  • فرزند آدم
  • الحمد للله

    با سلام به روزم با مطلب

    از خودتان برای خودتان صرف کنید

    باسلام 
     خوشحالم به مهمانی چون شما...

    http://zareh.blog.ir/post/118

    با علی
  • محمدرضا یک دانشجو...
  • سلام
    اعلام نتایج مسابقه شماره 4

    به نظرتون احتیاج دارم!!!!
    در نظرسنجی شماره 1 منتظر نظرتون هستم
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">