گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

سلام آقا جان

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۶ ب.ظ

سلام آقا جان...
سلامی به وسعت روشنای بی آغاز و بی پایان...
بی مقدمه میگویم حرفم را...شرمنده ام آقا جان...غمگینم مولایم...و اندوهم مرا تا تاریکی بهت میبرد...
و من هیچ تر از تهی حتی قدرت اندیشیدن ندارم....
اشک هایم خشک شده اند مولایم....به من نگاه کن,نگاه کن تا انعکاس چشمانت همه ی خلوتم را بر هم زند...
نگاهم کن تا خنده ی گیجم لبخند هشیاری شود در بیداری لحظه ها...
میان خواب و بیداری و در بیراهه انتظار را فریاد میزنم...میدانم بیهوده ست... باید از جا برخواست ,اما آقاجان پاهایم بی جان است...بال هایم آلوده,قلبم از تیرگی خاموش است... در دسترس نیستم آقاجان....
دنیا تاریک است...منکه چشمانم سو ندارد دیگر...خسته از آدم ها...
روسیاهم مولایم....

  • رها

نظرات (۲۰)

سلام...خیلی قشنگ می نویسید...آفرین
اجرکم عندالله

"ومن الله توفیق"
  • محمد علیزاده
  • بسم رب الزهرا

    پاراگراف دوباره دست به قلم شد

    منتظر حضور گرمتان در پاراگراف هستیم
     باسلام

    ای که گفتی فمَن یَمُت یَرَنی جان فدای کلام دلجویت

    کاش روزی هزار مرتبه من مُردمی تا ببینمی رویت


    عیدتان جاری شادی ها

    سلام عیدتان مبارک به روزم با عید غدیر و مهدویت

  • سید مهدی حاجی آبادی
  • سلام و رحمت...
    عیدتون مبارک  التماس شدید شدید شدید دعا که امشب حسابی محتاجشم
  • محمدصادق برجیان
  • از جام و سبو گذشت کارم/ وقت خُم و نوبت غدیر است!
    اکنون به امر حضرت حق/ بر خلق جهان علی(ع) امیر است

    عیدتون مبارک !!
    چه خوب گفتید ..که در دسترس نیستم...این ماهاییم که دور میشیم..در دسترس نیستیم..وگرنه کافیه نزدیک شیم...
  • عبدالحسین
  • عید ولایت بر شما مبارک باد
  • جوان انقلابی
  • جمعی محب و عاشق حیدر به دور هم گرد آمدند و ملت ایران درست شد اصلا تمام دین از علی گفتن است و بس محض ولای اوست که مسلمان درست شد

    ++++++

    عیدتون مبارک
    سلام علیکم رفیق

    بروزیم با
    پرسش و پاسخ دانشجویان با رهبر انقلاب درباره وظایف دانشجو
    ..........
    به به
    مبارکا باشد قالب نو

    یاعلی
  • پسر انسان
  • بلند شویم و ایستاده سلام برسانیم...
  • طلبـــــه جوانـــــــــــ
  • سلام دوست من
    هفته ولایت رو تبریک عرض میکنم
    لطفا پایگاه های ما را لینک بفرمائید
    www.modafein.ir
    .:.قدم به قدم با اهل بیت .:.
    www.zendegi-t.blog.ir
    .:. زندگی اما به سبک طلبگی .:.
    منتظر پاسخ شما هستیم
    09369746095

    سلام وبلاگتون خیلی دل چسب و خیلی پرمحتواست. مخصوصاً شعرهای بسیار زیباتون که واقعاً حرف دل و درد امروزه همه است. ممنون میشم اگه وبلاگ من رو هم تو وبلاگتون لینک کنید و سری به وبلاگم زده و از نظرات شیواتون من رو در راستای زیباتر نمودن و بهینه تر نمودن وبلاگم یاری کنید. منتظر قدوم سبزتون هستم.

    با سلام و عرض تبریک ولادت با سعادت امام هادی(ع)

    به روزم با شکیّات نماز

     سلام

    ادامه مطلب...

    سلام.
    کاش این روسیاهی های ما به زمستان ماند....
     سلام

    رنگ...
    http://zareh.blog.ir/post/105
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب « نگاه یک طلبه به نامحرم » بروز هستم . در این مقاله می خوانید که نگاه طلبه به یک دختر و زن باید چگونه باشد هم از لحاظ نگاه دل و از لحاظ نگاه چشم . نظرات خود را صریح به ما بگویید .
  • محمد باقر کمالی
  • سلام خسته نباشید

    خوشحال میشوم به وبلاگ بنده سر بزنید

    یاعلی

  • +نورالهُدی❥ ...
  • =(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">