گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

شاید برای مدتی...

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ب.ظ

گوشه ای دنج..


کلبه ای چوبی

چند تکه هیزم برای گرم شدن

سکوت

و

چند روز فراموشی...



عجب دنیایی شده است...
کوچه ها را بلد شدم...
مغازه ها را...
حتی جدول ضرب را ..
دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمی شوم...
اما گاهی میان ادم ها گم می شوم...

"ادم ها را بلد نیستم"
پ.ن:بعـــضی ها ...

عجــــیب حادثه هایی بی تکـــرارند !!

نظرات (۹)

  • محمدصادق برجیان
  • اصلا همه ی مشکل جامعه ی بشری از دست همین "بعضی" هاست!
  • محمدصادق برجیان
  • این بعضی ها کیا هستن؟! چی بودن؟؟
    پاسخ:
    این آدم ها جریان دارند فقطــــ....
    نشان آدم  ها را نپرس....بعضی ها....
    اوووووووووووووووووووووووه!!!  همچین گفتی آپ کردم گفتم 2 ساعت باید بیام اینجا رو بخونم!!!!
    فک کردم حالا چنتا پست گذاشتی!!!!
    پاسخ:
    ....
    ببخشید خوب  حالا وقتتون گرفته شد؟؟؟؟؟
  • سجاد مؤذنی
  • حسن روحانی در گفتگوی ویژه خبری قبل از انتخابات:

    «این حرف دروغ است. این‌ها مال بی سوادهاست. شاید (کسی که) در گوشی به شما می‌گوید بی سواد است … ما متوقف کردیم؟! ما کامل کردیم … این همان بد اخلاقی هاست که می گویم. این صدا و سیمای شما آنقدر این بد اخلاقی ها را گفته است، شما هم باور کرده‌اید».
    ولی امروز حقایق مشخص و واضح‌تر از گذشته نمایان شده است!

    شاید حالا بهتر بشود معنی آن پاسخ را فهمید:
    آنچه مرقوم داشته اید…

    و آنچه تعهد داده‌اید را، این روزها داریم می‌بینیم.

    ایکاش می‌شد،
    30 دی را از تقویم‌ها حذف کرد…
  • محمدصادق برجیان
  • بعضی ها... چی شده اند؟؟!
    پاسخ:
    نشدند....
     بودند
  • عبدالحسین
  • خــــدا تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمی شود،
    تنها کسی است که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد،
    با پای شکسته هم می توان سراغش رفت،
    تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر برمی دارد،
    تنها کسی است که وقتی همه رفتند می ماند،
    …وقتی همه پشت کردند آغوش می گشاید،
    وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود
    و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام می گیرد نه با تنبیه کردن.
    خـــــــــــدا را برایتان آرزو دارم…

    هیچ چیز عجیب تراز این حال آدمی نیست
    که بعضی اوقات سر و بعضی اوقات بد
    سلام علیکم...
    مهم نیست اگر دیر می شود..مهم این است که می آیید...
    قالب هم بسیار عالی است...خوش سلیقه اید...
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">