گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

ارنی...

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۵۵ ب.ظ

یعنی حتّی فقط تماشا هم سهمِ من نمی‌شود؟!
فقط از دور بایستم و نگاهتان کنم؟! ...
«عهد» که می‌خوانم، فکر می‌کنم یارِ شما شدن، پادویِ شما شدن، فرمان‌برِ شما شدن، شهید شدن پایِ رکاب شما، این‌ها که محال است برای من...
امّا «ارِنی الطّلعه الرّشیده» می‌شود که مستجاب بشود...
«و اکحل ناظری بنظره منّی الیه» می‌شود که مستجاب بشود...
می‌شود اگر شما بخواهید....
یک روز، کاسه‌ی گداییِ چشم‌هایم را پر کنید، لطفاً...

  • رها

نظرات (۱۶)

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • چو رسی به طور سینا ارنی بگو و مگذر!
    تو جواب دوست بشنو....چه ترانی چه لن ترانی!!!
  • طلبه امروزی
  • سلام و درودی

    مسئله مجازات مرتد یکی از مسائل جنجال برانگیز فقه اسلامی است به طوری که می توان در مباحث سنتی ارتداد مناقشات جدّی ای مطرح کرد و آن را از منظر اخلاقی و روح قرآن و حکم قرآن بازشناسی کرد . ما در مقاله ای بنام «مُرتد را بکشید...!» این مسئله را از لحاظ عدالت و قرآن و مسئله حق حیات بررسی و بی پرده «نقد» کردیم .

    خواندن این مقاله برای کسانی که در حکم «مجازات مرتد» شبهه دارند می تواند بسیار راهگشا باشد .

    نظر خود را درباره مقاله «اعلام» نمایید و «نقدهای» خود را گزارش کنید .

    + : فایل «PDF» مقاله .

    پاسخ:
    کلا از نوشته هاتون خوشم نمیاد برادر.....
    چون با اعتقاداتم نمیخونن
    در ضمن از طولانی نویسی و خوندنشون بی زارم
    امتحان هوش!
    تا آخر هیچ یک از شاگردان نتوانست به سوال که معلم عالیقدر طرح کرده بود جواب درستی بدهد.
    هر کس جوابی داد و هیچ کدام مورد پسند واقع نشد. سوال که رسول اکرم در میان اصحاب خود طرح کرده این بود. (درمیان دستگیره های ایمان کدام از همه محکم تر است؟).
    یکی از اصحاب جواب داد: "نماز"
    رسول اکرم(ص) گفت: "نه"
    دیگری گفت: "زکات"
    رسول اکرم گفت:" نه"
    سومی جواب داد: "روزه"
    رسول اکرم گفت:"نه"
    چهارمی گفت: " حج و عمره"
    رسول اکرم جواب داد: "نه"
    پنجمی گفت:"جهاد"
    باز هم رسول اکرم گفت:"نه"
    در اخیر جواب که مورد قبول واقع شود از میان جمع حاضر داده نشد، خود حضرت فرمود:" تمام این های که نام بردید کار های بزرگ و با فضیلیتی است، ولی هیچکدام از این ها آن که من پرسیدم نیست. محکم ترین دست گیر های ایمان دوست داشتن به خاطر خدا و دشمن داشتن به خاطر خدا است."

    امام سجاد (علیه السلام):

     

    اَلمُنتَظِرونَ لِظُهورِهِ أفضَلُ أهلِ کُلِّ زَمانٍ

     

    منتظران ظهور امام مهدے(ع) برترینِ اهل هر زمان‏اند. 

  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    اگر مایل بودین ما را با اسم (حلقه صالحین شهید اسماعیل زاده تسوجی)لینک بفرمایید و خبر دهید تا شما را لینک کنیم
    با تشکر
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    چفیه با : "چه قدر خوب است..."

    التماس دعا

    صلوات

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • زیبا بود!
    زیبا!
    ای کاش عهد شکن نبودیم ، نبودم
    السلام علیک یاصاحب الزمان اغیثینی
    آمنه و بقیه که نمیشناسن "بهار" رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نه بابا....
    حالم از خودم داره به هم میخوره...
    خسته شدم از بغض های تو شقیقه...
    خسته شدم...
    کی میان پس آقامون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    اگر وقت تعیین کنم کذابم.....
    ان شاالله نزدیک است....
    تو فقط موندی برام...
    پاسخ:
    از چه نظر؟؟؟؟؟
    تو فقط موندی برام...
    پاسخ:
    ؟؟؟؟؟

    اللهم عجل لولیک الفرج

     

    التماس دعا

  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • با سلام دوست عزیز
    لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد سه فعالیت اخر حلقه را برایمان ارسال کنید.
    نظرات سازنده شما باعث دلگرمی ماست
    با تشکر
  • امام صادقی
  • وَ المُستَشهَدینَ بَینَ یَدَیه هم مستجاب می شود به شرط خافَ مَقامَ ربِّه جَنَّتان.

    مراقب حرفهایتان باشید
    وقتی زده شدند
    فقط قابل بخشش هستند نه فراموش شدن

     

    ممنون از حضورت

    موقع خسته شدن به دو چیز فکر کن …
    آنهایی که منتظر شکست تو هستند تا “به تو” بخندند !
    و …
    آنهایی که منتظر پیروزی تو هستند تا “با تو” بخندند !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">