گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

Waste it on me

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۵ ب.ظ
فردا اخرین روز ۲۲ سالگی عزیزمه.
میخام همه اشو برا خودم waste کنم:)
هیچ کدوم از تولدامو دوس نداشتم از ۱۸ سالگی به بعد،تولد ۱۸سالگیم دوستامو دعوت کردم خونمون ولی بزرگترین اشتباهم بود!حالم ازشون بهم میخوره،۱۹سالگی یادم نیس چی بود،۲۰سالگی(از نظر من مهم ترین تولد دو دهه زندگی) هیچکی تولد یادش نبود حتی خانواده م سه روز بعدش گفتن عههه تولدت بود،۲۱ سالگی هم شب مامانم گفت تولدت مبارک،پارسال هم پدرم کادوی تولد هارد برام گرفت چیزی ک نیاز همه خانواده بود همه ازش استفاده میکنن:) امسال ولی نباید منتظر باشم ک کسی خوشحالم کنه یا حتی یادش باشه ک تولدمه،خودم دیگه یاد گرفتم چطوری خوشحال باشم و کافیه،دیروز خونه مامانبزرگم بودم تولد خاهر زاده م دختر داییم و بچه اش همه خرداده و مامان بزرگم به همه اشون کادو داد به جزمن :) ارههه من حالم خوبه فقط مینویسمشون برا خالی نبودن عریضه:)
آهنگ another love از tom odell رو دوست:)
  • رها

نظرات (۴)

تولدت مبارک عزیزم:)
من قبلا وقتی کسی تولدمو یادش نبود واقعا غصه میخوردم ولی الان برام اهمیتی نداره و حتی دیگه تاریخ تولدمو به کسی نمیگم چون باعث ایجاد انتظاراتی در من میشه. 
خلاصه که تولدت خیلیییییی مبارک و مرسی که به دنیا اومدی❤

پاسخ:
مررررررسیییییی
منم تا جایی ک کسی ازم نپرسه نمیگم تولدمو:)
تولدت خیلى مبارک باشه با تموم وجود برات ارزو میکنم بهترینا برات پیش بیاد و از تولد بیست و سه سالگى به بعدت فوق العاده باشه 
تا حدودى منم مثل توعم تا اینجا به تعداد خیلى خیلى زیادى از تولدام گند زدم اما با تمام وجود دوست دارم تولد بعدیم که تولد هیجده سالگیمه رو گند نزنم یعنى نباید بزارم گند بخوره 
امیدوارم تو هم تو این امر موفق بمونى
پاسخ:
مرسی عزیزم امیدوار تولد ۱۸سالگی خیلییییی خوب و باحالی داشته باشی
اون آهنگ جوری با روان من بازی می‌کنه که قابل توصیف نیست. 
پاسخ:
خیلیییی خوبه👌🏼
تولدتون مبارک و به شادی و دلخوشی
انشالله
پاسخ:
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">