گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

عوضی بازی؟:/

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۵ ب.ظ

دلم میخاد برم پیش بعضیا داد بزنم اره من مهربون نیستم ولی خنگم نیستم ،اره قد ندارم سرزبون ندارم سیاست ندارم مث شماها زرنگ نیستم از لحاظ روابط اجتماعی عقب افتاده‌ام که بازیرآب‌زنی و لاس زدن و پاچه خاری بالا نمیام،اره ناز نیستم دوست و رفیق ندارم اعتماد بنفس ندارم ولی حداقل مث شما فیک نیستم!

  • رها

نظرات (۱۲)

حرص نخورین . آدمن دیگه .. 
شما خودتون باشین ، بیخیال آدمای اطراف
پاسخ:
الان دیگه حرص نمیخورم:)وقتی مینویسمش انگار کلی بهتر میشم:)
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • هم فالب اینجوری بهتره... هم اون چیزایی ک نداری ، نداشتنشون بهتره! ^_^
    پاسخ:
    فدامدا اخه😍💜
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • اینجوری بهتره...!
    پاسخ:
    اوهوم:)چی راستی؟^_^
    واقعا حیف دعوا و داد برای بعضیا...
    یه تعدادی هستن حتی نمیشه بهشون گفت بی ارزش!!!
    حیف بی ارزش که بهشون بگیم...
    پاسخ:
    واقعاااااا

    هیچوقت دلتان را به خاطر مسائلی که نارحتتان می کند مشغول نکنید
    پاسخ:
    چشم:)واقعا باید همین کارو انجام بدم
  • جناب منزوی
  • ولشون کنید :)
    راستی این قالب بهتره :)
    پاسخ:
    چشم:)
    مرررسییی ^_^
    افرین خودت باش :)
    پاسخ:
    باش:)
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • آدم همین که خودش باشه و تظاهر به بودن به چیزهایی که نیست نکنه خوبه.
    به قول یه بزرگی "منافقین از کفار بدترند".

    + یه توصیه دوستانه هم داشتم اگر ممکنه قالب وبتون رو هم تغییر بدین. چون واقعا متن سفید تو زمینه خاکستری خونده نمیشه :)
    پاسخ:
    واقعا خیلی خوب گفتید👌🏼👌🏼
    انجام شد استاد☺️✋🏼
    قربونت برم من 😄😄😄😅😅
    پاسخ:
    فدامدا اصن😂😅
  • بابای نرگس
  • هعی..‌.
    پاسخ:
    روزگار...
    چوب بدم خدمتتون ؟
    پاسخ:
    اگت دم دست دارین^^
  • محمد جواد
  • ایول 👌👌👌
    پاسخ:
    ☺️✋🏼
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">