گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

mundane or not

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۰۳ ب.ظ

از همون اوایل کرونا تصمیم گرفتم که درس نخونم تو خونه-درس خونای یونی بهم تکس میدادن برنامه ات برای خوندن پرانترنی چیه!با خودم گفتم این دقیقا همون فرصت استراحتیه که میخاستی تو دوران این 7 سال داشته باشی و بدون مرخصی گرفتن و الکی افتادن و مشروط شدن بدستش اووردی.تصمیم گرفتم تموم وقتمو کارایی بکنم که دوس دارم. من زیاد اهل گشت و گذار و مهمونی و دورهمی نیستم . دوستامم همین طورن. پس بخاطر اینکه قراره این همه وقتو تو خونه بمونم خیلی ناراحت نبودم :)

توی گوشیم چندتا بازی اعتیاد آور که همه بازی میکردن رو دان کردم _ هی دی ، اونو،پاب جی _ چندتا سریال و فیلمم گذاشتم برای دانلود از شهر کتاب آنلاینم تقریبا ده تا کتاب سفارش دادم .کتابایی که قبلا خریده بودم و نخونده بودمم از کتاب خونه در اوردم گذاشتم جلو چشم خلاصه...

تا اواخر فروردین از این استایل زندگی واقعا لذت برم:) حتی وقتی یکی میگفت حس میکنم دارم خودمو تباه میکنم یا ووایی حوصله ام سر رفت انقد موندم تو خونه بنظرم کاملا مسخره میومد حرفش.ولی الان یعنی 6 خرداد حقیقتا به اینجام رسیده (دستم نزدیک گلومه ) 

واقعا حوصله درس ندارم اصلا یادم نمیاد قبلا چطوری درس میخوندم حتی :))) کلاسای مجازی هم 80 درصدشو خوابم اونجاهاییم که بیدارم دارم با دوستام چت میکنم :))

خلاصه بگم انقدددررر بی برنامه زندگی کردن واسه ی من هم خوب بود هم بد .هم واقعا استراحت کردم مغزم رست و ریست شد و هم دارم الان کلافه میشم کم کم....

حقیقتا دوس داشتم ورزش هم کنم ولی آپارتمان نشینی نمیشه واقعا گیر میکنه آدم به مبل و تخت و خلاصه تموم وسایل تو اتاق یا پذیرایی:)))

 

پ.نون:چند روزه یه چیزی درگیرم کرده !دوست دارم پادکست درست کردم.موضوعشم بیماری های روحی روانی باشه و داستان کودکانم میتونم بخونم:)صدام واسه داستانای کودک عالیه:))نظرتون؟؟کاش یکی پیدا میشد کمکم کنه یا راهنمایی:)

 

پ.ن.ن شماره2 : یکی بهم گفته تو فقط بنویس من واسه هر فصلی که تموم کنی از داستانت یه تومن میدم:)) ولی حقیقتا بعد از شنیدن این حرفش مغزم قفل تر از قبل شد:))

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">