گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

شهادت مظلوم ترین مظلوم عالم

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ب.ظ


تا دریای عشق

فقط قطره ای اشک فاصله است.....

که چکید بر گونه برای

امیر المومنین(ع)...

و علی(ع) در محراب....

در دریای خون خود....

وزهرا(س)پشت در...

وخون میچکد از مسمار....

و حسن(ع) در بستر...

وتشتی پر خون...

وحسین(ع) در قتلگاه.....

و محاسنی خونی.....

وخون.....

و خدا میماند و زینب (س)

و دلی پر از درد....

 

+واین قصه ادامه دارد....

مظلومیت شیعه تا ابدیت را میگویم....تا ظهور....

وخون.......

+لاخیره بعدک فی حیاه و انما...ایکی مخافه ان تطول حیاتی....

از عاشقانه های امیر المومنین بر مزار هستی اش....

بحارالنوار جلد43ص213

+ببخشید تاخیر داشتم.

+حتما به همایش مدافعان حرم برید اگه وقت کردید.

+جاتون خالی دیشب هیئت الرضا محفل بسیجیان و رهروان راه شهدا

+خدایا ببخش بخاطر اون چیزایی که میدونی....=(

+عکس های مدافعان حرم4 رو در اینجا ببینید.

 

نظرات (۳۰)

مظلومیت شیعه ...ان شاالله با ظهور تموم میشه...
یاعلی
پاسخ:
       ان شاالله...
  • محمد حیدری
  • سلام همسنگر
    به ما هم سر بزن
    یا علی
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .


    سلام.عالی بود.بروزم تشریف بیارین
    سلام.با موضوع امام چندم؟؟؟در خدمتم
    حق با علی ست
    پاسخ:

           اومدم

    خیلی مزخرف بود مطلبتان!      

  • محمدصادق برجیان
  • یا نُورَ النّوُرِ
    یا مُنَوِّرَ النّوُرِ
    یا خالِقَ النّوُرِ
    یا مُدَبِّرَ النّوُر ...
    یا نوُرَ کُلّ النوُر...

    ای نور روشنی ها،
    ای روشنی بخش نورها،
    ای آفریننده ی نور،
    ای نظام بخشنده نور،
    ای روشنی هر نور...

    دعاء جوشن کبیر، بند 48
    .
    .
    .
    التماس نور!
    پاسخ:
    me 2
  • یاسین کوچک
  • سلام....
    ممنون که دعوت کردی...
    انشاالله برای اون کسی که مطلب میزنی دستت رو بگیره!!!!!
    پاسخ:
    ان شا الله....
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • به روز هستم
    پاسخ:
    اومدم
  • آقــا علیرضـــا
  • یا حیـــــــــــــدر ابوتراب




    زینب و ....
    سلام علیکم
    .... و دختری سه ساله که الامانش به اسمان ها رسید...
    یا علی
    سلام بزرگوار
    از مطلب شما استفاده کردیم
    + بروزیم با یک مطلب از امام خامنه ای
    * منتظر نظراتون *
    سلام علیکم.

    التماس دعای فراوان تو شبهای قدر.
    یاعلی
    سلام علیکم.
    متشکر از حضورتان.
    التماس دعای فراوان تو شبهای قدر.
  • رضا غفاریان
  • این شبا حسابی التماس دعا دارم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام خواهر
    چه زیبا و جانگداز
    یتیم شدن شیعه برتو تسلیت باد


    خداقوت شبهای قدرت
    آبجی حسابی التماس دعا
    یاعلی(صلوات برای فرج)
  • سیّدمیلاد موسوی
  • یاعلے♥
    به چی میخندید؟
    :)
    پاسخ:

    به هیچی....

    =)

    لعنت الله علی القوم الظالمین

    عمه جان زینب
    جانم فدایت

    دلتنگ و داغ دارت ..
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    به روزم باسومین جلسه از منبرمجازی.
    ابن بار با حضور حجت الاسلام پناهیان.
    التماس دعا..


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    خواهش میکنم
    :)
    واقعیت و گفتم
    انشالله میام 
    اصولا خواننده خاموش وبلاگ ها هستم 

    پاسخ:
    =)
  • المرأة الریحانه
  • خیــــــــــــــلی زیبا بود!
    ایام،تسلیت..
    لینک شدید
    ممنون میشم به عنوان " کوله پشتی " لینک بشم ..

    یا حق
    خدا با شما
    پاسخ:
          لینک شدید
  • پرستوی کانال کمیل
  • سلام

    این کاسه های شیر به درد علی نخورد
    این گریه ها برای علی فایده نداشت
    روی سر طبیب دو عالم طبیب ها
    مرهم گذاشتند ولی فایده نداشت

    ایام شهادت امام غریبی ها تسلیت
    یا علی ...بعد از تو مثل تو نبود ...

    انشالله


    به روزم
    در این دنیای بی وفا و فراموش کار وقتی اینجا رو دیدم لبخند زدم
    لبخندی که دلم رو روشن کرد
    نمی دونم 
    شاید من آدمهایی مانند شما رو نمیبینم 
    خوشحالم که در این سن راه رو پیدا کردید
    انشالله همیشه در این راه بمانید
    مستدام باشید
    پاسخ:

    ممنون...

    انشاالله

  • محمد علیزاده
  • یا امیرالمومنین
    در این شبها ی قدر هر چه می خواهید از خدا بخواهید نه تنها برای خودتان بلکه بیشتر برای دیگران 
    یا علی والتماس دعا
  • العبد التائب
  • سلام
    مطالب وبلاگتون رو مطالعه کردم.
    بسیار عالی بود.
    اگر مایل به تبادل لینک هستید بسم الله.
    پاسخ:

    ممممممممم

    هستیم

    و خدا می ماند و زینب و دلی پر از درد
    یا علی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">