گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

رمضان

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ق.ظ


خدایا اول ماه است!

با پایان یافتن ماه...

ومحو شدن هلالش....

گناهان مارانیز

محو کن....

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ .ن:

از دوماه قبل برنامه داشته ای خدا!

اول علی(ع) را

بعد محمد (ص) را

واسطه کردی!

دیدی مشتاقیم

خودت مهمانی دادی!

  • رها

نظرات (۲۶)

سلام.
ممنون از شما.
استفاده کردم.
ببخشید دیر خدمتتون میرسم.
یه کسالت کوچولو بود که رفع شد.
در پناه حق...
یا علی...سید علی...
http://labeik.blog.ir/

 

قدیما :هرکی روزه نبود باید می رفت یه گوشه ای یه چیزی میخورد بقیه نبیننش

الان : هر کی روزه است باید بره یه گوشه مزاحم غذا خوردن بقیه نشه!


التمـــــــــــــــــــــــــاس دعـــــــــــــــــــــــــــــــــا

پاسخ:

هی....روزگار.....

نمایشگاه قرآن امسال دیدنی بود.....

سلام
طاعات مقبول
دعایم کن
شدید
احتیاج دارم به دعا
گمشده ای دارم
دعایم کن
به گمشهده ام برسم
التماس دعا(شهادت)
بسم الله
سلام علیکم
با پادکست::ماه مهربانی 2:: بروزیم و منتظر شما
التماس دعا
یا حق.
  • عطش انتظار
  • سلام
    فرا رسیدن ماه رمضان مبارک
    با مطالب زیبای زیر به روزیم ، سری بزنید نظر زیباتون رو فراموش نکنید:
    معلول و چه به مترو!
    فوت و فن دعا کردن

    گناه کن، ولی با 5 شرط!
    آغوش نقاشی مادر
    نیامدی، عطش انتظار مارا کشت...
    صدقه برای امام زمان حضرت مهدی (عج)
    مجبورمان کن خوب شویم!
    آثار دعا برای فرج
    امام عصر، گمشده ی سه علم
  • فرزند آدم
  • اللهم اغفر ذنوبی تحبس الدعا..

    اوووووه...چقدر کتاب می خونی...حالا این کتابا چقدر به دردت میخورن؟

    پاسخ:

           خیلی....

    خیلی خوشگل واسه کتاب خونه =)

    ولی انصافا کتابای با محتوایی اند....

    کتاب جدید چی داری؟؟راستی جرأت کردی صفحه ی مهر و مهتاب رو ببینی؟؟=)))

    اصن حادثه بود...تا تو باشی دیگه کتاب ندی دستم...قدار رو جلد کردی واسه چی؟؟ =)

    ما کتاب میگیرم بعد خوندن میاندازیمش اینور اونور گم و گور میشه =)

    پاسخ:

           کتاب جدید.....

    کاپچینو در رام الله

    ماه بندان

    سه دیدار 1 و2

    قطعه 26

    9ِ 10

    سه گانه ای برای یگانه

    ستاره هایی که خیلی دور نیستند

    حا سین نون

    دغدغه های فرهنگی

     انسان 250 ساله

    و...........

    اصلا مهم نبود اون حادثه.....قیدار رو چون دوسش داشتم جلد کردم.نمی خوام زود خراب شه!راستی نمی دونی من با کتاب کشتی میگرم!!!!=)

     

    قربون دوست عزیزم که به جای حسنی نوشتی حدیثه =) اکشالی نداره...نمیخواد عوضش کنی...اینجوری فان شد=)

    پاسخ:

    اتفا قا درسش میکنم.....

    ولی اینجا خودت لو دادی =)

    =)

    قربانت...

    قبلا حساب شده...=)

    پاسخ:
    مچکریم......البته حسنی جون نه روحانی جون =)
  • ₪ بنتـ الهـدی₪
  • 20

    ای بابا...دوربین مخفی داری تو دلت؟؟!!!

    نترسی یه وقت ها...آب بینی باهاش پاک نشده ...=)

    من تو اون ذل آفتاب مردم...اینم مشکی بود دیگه هلاک شدم از گرما ... =)پولشو ازت میگیرم...=)

    پاسخ:

           سیستم امنیتی در حد وزارت اطلاعات اسرائیل....

    پولشو بگیر ولی خودشو نه.......بگو چقدر چک بکشیم ولش کنی؟؟؟=)

    زیر جامیز؟؟!!!مگه صبحا با صدا تو سالن نمیخوندی؟؟کنار خودم وامی ایستادیا!!!

    واااااااااااای چه روزای خوبی بود...راستی رها...اون شال مشکی تو هنوز داری؟؟اشکای امام حسینمو با اون پاک کردما...

    راستی کلی هم به ضریح متبرک کردمش...قدرشو بدون...متبرک ضریح امیرالمومنین هم هست...اصن دوست به این خوبی رو میخوای کجای دلت بذاری؟؟هاااان؟؟ =)

    پاسخ:

      به غیر از اون روزایی که نمی خوندن زیر جامیز میخوندم.....

    بله که هنوز دارم.... هروقت میرم هیئت برش میدارم.... تا حالا یه بارم نشستمش!!!

    گفتم حیفه اشکا از روش پاک میشه....

    دوست به این خوبی جاش تو دله اون وسط......دقت کن اون وسط....جلو چشام =)

    رها یه پست بذار از خاطره ی یکی از ماه رمضونات...

    واااااای یادته سوم که داشتیم میرفتیم اول تو ماه رمضون فکر کنم اولاش بود کشیدنمون مدرسه؟؟=(

    یادمه دعای عهدتو تو مدرسه خوندی...

    پاسخ:

          آره همیشه زیر جامیز....

    آره ...یادش بخیر.....

    کلا عاشق دوران مدرسه ام نمی دونم چرا....

     

    خاطره ی ماه رمضون رو هم بهش فک میکنم....

     

    بسم الله الرحمن الرحیم
    آن محرم اسرار همیشه با من است! شب قدر هم قدر است که باید بدانیم مسیر راحت تر و محرم اسرارش رئوف تر از همیشه! و به دنبال بهانه ای برای بازگشت!
    و من الله توفیق
    التماس دعای فرج
  • محمد ابراهیم نامدار
  • آفرین!
    مطلبتون زیبا بود ولی پی نوشتتون فوق العاده..
    یا علی
    احسنت
    شب قدر انشاالله مهمان مهدی فاطمه شویم...
  • سوشیانت ...
  • کلا پست زیبایی بود
    یا علی...
  • خانم چادری
  • الهی آمین
    زیبا مینویسی خواهر...
  • تـــ ـا را
  • سلام

    روزه ، تمرین کلاس زندگی / درس ایثار و خلوص و بندگی

    روزه ، زنجیر هوا گسستن است / دیو و بت های درون بشکستن است

    فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک


    تشکر از حضورتان

    دلتان همواره مشتاق باشد

    ملتمس دعا

  • زهرا رستگار
  • تـو ایـن مـاه ، خـدا بـا مـا کـه دلـتـنگـیم سَـر سَنـگـین نـخـواهـد شـد ...
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام بزرگوار
    عالی نوشتین.
    احسنت برشما و التماس دعا.


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    آمیــــن

    خدا عبادت وعده ی بعد را نخواسته است؛ ولی ما روزی سال های بعد را هم می خواهیم، در حالی که معلوم نیست تا یک وعده ی بعد زنده باشیم.
    مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی

    احسنت
  • محمد علیزاده
  • ایشاالله خدا از هممون قبول کنه
  • جوان انقلابی
  • پی نوشت فوق العاده ای بود! بسیار مورد تایید بود!

    یاریحان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">