گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

فعلا

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ب.ظ


 

 

این وبلاگ تا وقتی

تکلیفم با خودم مشخص بشه

بروز نمی شود.

به نظرات پاسخ داده نمی شود.اما تایید میشود.

و بالکل تعطیل است.

برای کمک هم

میتونید نصیحت های مفید بکنید.

 

لبیک یا امام خامنه ای.

اللهم عجل لولیک الفرج.

اللهم احفظ امام خامنه ای.

امام خامنه ای عاشقتم....عاشق بی برو برگشت!البته عاشقی شما کور شدن نداره!

تمامن بصیرته!!!!با تمام وجود تا سرحد جان از شما دفاع میکنم چون من با وجود شما به

اصل مهدویت و دین رسیدم.

همیشه دعایم کنید.برام صحبت کنید.راهنمایی ام بکنید .تا به لطف خدا در زمره یاوران مهدی قرار بگیرم!

 یا علی

  • رها

نظرات (۲۲)

  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    دعوتید به چفیه ....اگر ارادتمند رزمندگان هستید ان شاء الله سری به چفیه بزنید

    البته تازه به راه افتاده و ان شاء الله که شما خواننده اش بشوید

  • +نورالهُدی❥ ...
  • +نورالهُدی❥ ...
  • رضا طهماسبی قرابی
  • .
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام آبجی چی شده؟
    به خاطرکنکوره ؟
    ماکه از دلت خبرنداریم 
    اما انشاالله به زودی هرچی هست درست بشود...
    خدایابیش از همیشه همراهش باش...

    یاعلی
    خداقوت(صلوات برای فرج)
    التماس دعا
    به یادت هستم انشاالله

    زود برگرد
    و ما هچنان منتظر بازگشتتان ثانیه ها رو میشماریم :)
    باقی مطالبتون رو حذف کردید ؟!
    چی بگم به نظرم یاد خدابودن در هر حالتی بهترین کمک به انسانه
    ان شاالله زودترتکلیفتون مشخص شه

    نوالهدی جونم ترسیدم یه حرف به پیر باغ پسته بزنم بیان بگیرنم=)))

  • +نورالهُدی❥ ...
  • همزمان با آغاز دولت روحانی چرا اینو بستی؟؟=))
  • جوان انقلابی
  • چی شده!
    انشالله برگردین به زودی :)
  • محمدصادق برجیان
  • اعتدال، اعتدال؛ با میانه روی مشکلاتتونو حل کنید!
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب " تقلید عوامانه " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . بحثی که تقلید بدون دلیل را در شریعت نفی می کند .

    =====

    امیدوارم در راه اسلام و شریعت حقه با رضایت کامل حضرت حجت علیه السلام گام بردارید

    قدم ما بد بود که دارید میرید؟
    خب میشه بگید تو چی موندید که میخواید تکلیفتون با خودتون روشن بشه
    آدم باید اصل موضوع رو بدونه تا بتونه راجبش حرف بزنه
    قبول باشه اعتکاف فکریتون.
  • سیّدمیلاد موسوی
  • کامیاب باشید.
  • کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
  • ...اینجا سنگر است... "هرطور که بخواهی بجنگی " ...بالاخره یک نیرو هستی...سرباز سایبری سید علی خامنه ای (حفظه الله)

    ...میدون رو خالی نکن...سید علی تنهاست...

    دوست ناشناس شما آدرس بدید اگه وضعیتم بدتر شد حتما مراجعه میکنم.

    یاعلی

    سلام
    من تا ندانم قصه چیست
    کجا به بلاتکلییفی رسیدید-چی می تونم بگم که مفید باشه؟
    فقط براتون دعا می کنم

    الهی رضا برضائک
  • +نورالهُدی❥ ...
  • انشاالله زودتر مشخص شه!
  • نسیمی از بهشت
  • سلام دوست گرامی

    اوقاتتان خوش

    دعوتید به خواندن مسائل روز

    1.... و اما «تنفیذ»

    2.اگر هدایت و گمراهی دست خداست، پس ما چه کاره ایم؟

    3.احمدی‌نژاد خطاب به مردم : حلالم کنید

    4.مهدى موعود، کى ظهور مى‏ کند؟

    5.حجاب و حقوق زن

    6.عوامل اصلی جهنمی شدن انسان

    7.وقوع یکی از علائم آخرالزمان + عکس

    8.تصمیمات آقای حسن روحانی

    منتظر حضور گرمتان هستیم،یا حق

  • پرستوی کانال کمیل
  • سلام
    امیدوارم که هر چه زودتر به وب نویسی برگردید
    یا زهرا(سلام لله علیها)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">