گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

دارم تلاش میکنم نجات پیدا کنم

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ

خب خب 

سگ سیاه افسردگی این دفعه بدجوری مثل اینکه روم چنبره زده  و داره پدرم رو درمیاره :»

داروهاممو شروع کردم امیدوارم همین دوز کافی باشه و نیاز نباشه دوزشو بیشتر کم از عوارض جانبی ش خوشم نمیاد:/

کانال تلگراممو پاک کردم .چرا ؟ چون یهو به خودم اومدم و دیدم توش نوشتم که بنظرتون من زنده میمونم ؟! و فقط خسته ام -و این جمله واقعا بد بود چرا ؟ چون تا حالا خیلی خوب تلاش کردم که بقیه نفهمن من حالم خوب نیست و دارم بخاطر مشکلم دارو میخورم

حتی دارم تظاهر میکنم که دوستای زیادی دارم در صورتی تقریبا هیچ دوستی ندارم و دکتر گفت بخاطر اینکه مشکل عصبی داری تقریبا 90 آدمای شکل تو هیچ دوستی ندارم و از اینجا دلم میخاد همه ی اون 90 درصد رو بغل کنم کاش بیان باهم دوس باشیم ما که درد همو میفهمیم:)

دو روزه که نمیتونم گریه نکنم و امیدوارم حالم بهتر شه میخام از فردا برم ورزش و پیاده روی . حقیقتا روان درمانی هم میخاستم برم ولییی واقعا گرووونه

 

 

لطفا از گذاشتن کامنتای چرت که چیزی نیست و خوشحال باش و تلاش کن خودت حال خودتو خوب کنی پرهیز کنید!

 

 

خلاصه. خداروشکر که اینجا میتونم بنویسم:)

فردا میخام اینستامم پاک کنم حقیقتا جز وقت گرفتن چیزی نداره :)

 

 

 

لطفا ازگذاشتن کامنت هایی که به خا توکل کن  و خدا و امام راضی نیستن از این جور چیزا پرهیز کنید به اندازه کافی شنیدم:)

 

 

خب شاید اینجا بیشتر بنویسم 

به اندازه کافی هم گفتم پرهیز کنید :)

امیدوارم از آشناماشناها کسی یادش نباشه که هنوز این پیج رو دارم.

:)

نظرات (۱)

سلام.

یوگا بکنید، نرم‌افزارش زیاد هست.

زیارت عاشورا هم بخونید روزی یک بار، البته نه اینکه خودتون بخونید با صوت یه مداح. فکر کنم حال خوب کن باشه این کارها.

ما هم دعا می‌کنیم. ✌

پاسخ:
سلام
ممنونم
الان ک‌چندی کمتر از یک‌ماه گذشته خیلی بهترم
مدیتیشن حذف ادمای سمی اطرافم و توجه به چیزایی که حالمو خوب میکنه مثل دعای ندبه و عاشورا و کتاب و چیزهای دیگه خیلی کمکم کرد ممنونم از شما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">