گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

سندرم تموم نکردن سریال و شروع سریال جدید

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۲۱ ب.ظ

خب باید بگم سه تا سریال شروع کردم و هیچکدومو تموم نکردم با اینکه دوتاشو واقعا دوست داشتم.

حالش نبود

یکی از دوستامو بعد از یه سال و خورده ای دیدم تو پاویون هم کشیکی اون یکی دوستمشده بود.

بهم گفت که چقدر انرژی ت کم شده چقدر اروم شدی 

نمیدونم حقیقتا باید ازش خوشحال باشم یا ناراحت یا حتی چطور تفسیرش کنم.

م میگه که افسرده ای . از روت کاملا معموله .میگه آسنترا شروه کن معجزه اس.موافقم همون موقع که سیتالوپرام برام تجویز کرد دکی باید جدی میگرفتمش ولی خب البته اس سیتالوپرام برام مناسب نبود اصلا و دکتره رو دوست نداشتم. 

خلاصه اینکه فقط سریالام نیست . نصف بیشتر کارام نصفه رها شده و این بخاطر افسردگیه و خودمم میدونم.

و این بده:)

دلم برای لحضه هایی که با و و ل خوشحال بودم تنگ شده خیلیی. ولی برای خودشون نه:)

  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">