گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

احمق بودن؟اختلال شخصیت دو قطبی؟؟

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ب.ظ
الان انقدر حالم خوبه همه حسای بد به هیچ جامم نیس که احساس میکنم دوقطبی ام الان در حالت یوفوریا قرار دارم دقیقا با love your self جاستین میخام همه رو زخمی کنم اصن
البته شاید اینکه صبح زود بیدار شدم و ورزش کردم هم بی تاثیر نباشه بلاخره هورمونا تصمیم میگرن که ریختی باشه حسامون(بنده یک عدد بیو نگر هستم )
همین دیگه خدا بخیر بگذرونه احوالات و علوم پایه ی پزشکی شهریور۹۷ رو ان شاالله!!! تهرانِ خراب شده رو دوست و این هوای پر باد امروز رو دوست تر!
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">