روز قدس
کودک فلسطینی
تا پای جان از تو حمایت خواهیم کرد....
روز قدس را گرامی بدارید و آن را گرامی بشمارید»
«خودتان را برای راهپیمایی روز قدس آماده کنید، آن هم صحنه عظیمی است برای اینکه همه بدانند که ملت ایران در صحنه است، بیدار است، پابرجاست و از هیچ قدرتی و از هیچ قلدری در سطح عالم، باک ندارد»
«مردم ایران به عنوان متولیان روز قدس، باید کاری بکنند که برای دیگر ملت ها سرمشق شود؛ چون هر سال ملت های دیگر در گوشه و کنار، حتی در خود اروپا و جاهای دیگر به تبع شما، روز قدس را گرامی می دارند»
«روز قدس از روزهای مهم و تعیین کننده است. سال های متمادی است که سعی می شود مسئله قدس فراموش بشود. روز قدس درست تیری است به قلب این توطئه، حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده اند تا به کلی مسئله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند»
امام خامنه ای
+فردا راه پیمایی میبینموتون.
+با سربند لبیک تا خامنه ای
+قدس را آزاد میکنیم می ریم توش نماز هم میخونیم=)
+یا علی
در پیام یکی از دوستان هم گفتم که ادامه آیه نقیض اول آیه نیست و نمی تواند مطلق بودن آیه را مقید کند
و بارها گفتم وجوب در آیات حجاب ذکر شده است ولی لزوم خیر ... و این دو معنایش فرق دارد .... وجوب یعنی فردی عملی را اگر ترک کند عقوبت دارد و لزوم از جبر می آید و به کار حرام و حلال هم می شود آن را تحمیل کرد
من که نگفتم چادر بده فقط گفتم حجاب اضافی است ... مثل نماز مستحبی
خیلی رک و صریح بگم که تمامی اون احادیثی که مخالف قرآن باشد قطعاً جعلی است و حکم آیه خیلی واضح است زیرا نماز قصر در صورت " إن خفتم " است که " إن " از ادات شرط است و چون قیدی دیگر در آیه نیست شرط انحصاری در حکم است و احادیثی که در باب نماز مسافر ذکر شده اگر مخالف این آیه باشد ولو اینکه سندش صحیح ترین سند حدیثی باشد باز هم جعلی است و باید به حکم حدیث متواتره معصومین " فاضربوا به عرض الجدار "
پیامبر فقط تبیین کننده است و بس و تعیین کننده نیست ... چون تعیین نیازمند به تشریع است و پیامبر حق تشریع حکم را ندارد ... 16سال سن برای یک دختر با این همه اطلاعات خیلی عالیه .... تبریک میگم
ما ولایت حضرت رسول را نفی و نقد نکردیم بلکه آن را تبیین کردیم .... از مجموعه آیاتی که ذکر کردیم این را می شود فهمید که پیامبر ولایتش مقیده به حکم شرعی است ولی در همون مقیده به حکم شرع مطلقه است .... یعنی مطلقه بودن ولایت بدین معنا نیست که پیامبر می تواند حکمی را تغییر دهد یا به حکم ولایتش بر مسلمین آنها را مجبور به خلاف شرع کند و بگوید چون پیامبرم و ولایت دارم پس گناهی برای شما نیست .... این معنای ولایت هستش
شما اگه دقت می کردید من گفتم قرآن و سنت قطعیه
این رو بذارم پای تهمت ؟؟؟؟؟؟؟؟