گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

دانه های برنج

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ب.ظ

دانه های برنج را دانه دانه از روی پارچه ی سفید جمع می کند, دانه های جمع شده را که می ریزد کنار غذای هنوز خورده نشده
.
.
.
تازه می فهمیم کشیده شدن امتداد آن پارچه سفید، از روی میز تا روی پاهایش، برای تمیز ماندن عبایش نیست؛ برای تمیز ماندن برنج هاست،که از قاشق که می افتند، از خوردن نیفتند. با یک دست و آن هم با دست چپ، غذا خوردن سخت است؛ گاهی برنج ها می ریزد دیگر…

  • رها

نظرات (۵)

  • لاله ی پر پر
  •  

    امام صادق علیه السلام فرمودند:

     کسى که در یک روز صد بار بگوید ((رب صل على محمد و اهل بیته ))، خداوند صد حاجت او را بر مى آورد که سى تاى آن مربوط به دنیا و هفتاد تاى آن مربوط به آخرت است .

    ثواب الاعمال ، ص ۳۴۱

     

     بروزم و منتظر


    خداوند با دستان تو دست انسان گرفتاری را گرفته است ،
    وقتی دست افتاده ای را میگیری و لبخند را مهمان قلبش می کنی ؛
    و این چه زیباست.
    نازنین ، دستانت نورانی و بوسیدنی شده اند …
  • ✿ηαℨ ʟḯ✿
  • سلام
    خیلی جالب و متفاوت بود.خداوند رهبری رو حفظ کنه ان شاالله
    دوست عزیز خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم خبرم میکنید؟
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)
    ...
    خداحفظشون کنه..

    *********

    فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُلْ حَسْبِیَ اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ

    پس اگر (از سخنان خداوند) روى گردان شدند، بگو: خداوند مرا کافى است، هیچ معبودى جز او نیست، تنها بر او توکّل کرده‏ام و او پروردگار عرش بزرگ است.(توبه/129)

  • محمدصادق برجیان
  • من سر نمی نهم مگر اندر قــــدوم یــــار
    من جان نمی دهم مگر اندر سرای دوست

    کردی دل مرا ز فـــــــــــــــراق رخت کباب
    انصاف خود بده که بود این سزای دوست!؟

    مجنــــون اسیر عشــــق شد اما چو من نشد
    ای کاش کس چو من نشود مبتلای دوست

    .

    .

    .

    "حضرت امام خمینی رحمه الله علیه"

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">