گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

اشکی در امتداد نگاهی....

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۴ ب.ظ

بعضی وقتا آدم یه کاری میکنه که هم دل خودشو میشکنه هم دل دیگران رو میشکونه!(خودمو میگم به خدا!!!)

بعضی از آدما هم هستن که وقتی دلت میشکنه دل اونا از شکستن دل تو میشکنه!به اونا میگن دوست!

بعضی وقتا یه اتفاقی می افته  که می فهمی چقدر آدمای اطرافت رو دوسشون داری...حتی اونی رو که دوست نداره.

بعضی از آدما هم هستن که وقتی می فهمن دوسشون داری خودشونو نمی گیرن راحت تر میشن باهات!به اونا میگن دوست!

بعضی وقتا یه کسی یه کاری میکنه که تبعاتش با عث میشه تو بشکنی خورد شی گناه کنی حتی!!!!!!

بعضی از آدما هم هستن که وقتی یه کاری میکنن که بده عذر خواهی که نمیکنن هیچی خوشونم واست میگیرن!!!!!



در کل میخواستم بگم الان فهمیدن چند تا دوست خیلی گل دارم که دوسشون دارم

اینم تقدیم به دوستای گلم

  • رها

نظرات (۱۹)

  • فرزند آدم
  • دوست خوب نعمته ...شکر کنید خدارو بخاطرش ...
    پاسخ:
    چشم
  • طلبه امروزی
  • سلامی و درودی

    من دوباره برگشتم ... بروزم با مطلب «بازگشت» ، دلیل غیبتم را نوشته ام ... دوستانی که ما را لینک کرده اند ... آدرس وبلاگ قبلی را حذف و آدرس این وبلاگ را جایگزین کنند . + مباحثی درباره «آزادی بیان»

    پاسخ:
    سلام....

    رفیق خوب مثل خودکار نیست

     

    که وقتی جوهرش تموم شد بندازیش دور…

     

    رفیق خوب مثل جوهر خودکاره

     

    که واست خاطره های به یاد موندنی رو ماندگار میکنه

     

     

    از اعماق وجود میگویم

     

    در رکوع و سجود میگویم

     

    در صبح و غروب میگویم

     

    در وقت سرور میگویم

     

    جانم فدای رفیق

    دوستان من،مثل گندمند!

    یعنی یک دنیابرکت ونعمت، نبودن شان،قحطی وگرسنگی است
    ومن چه خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج میزند
    مهربانى تان راقدر میدانم وآنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد . . .
    .

    دلم میسوزدکه دلتنگی هایم وغم هایم کاری کرده


    که سهم من ازخلوتم باخدافقط یک التماس باشد...!


    خدایااگرمن یک قدم رفتم عقب؟؟؟


    تورابه خداتو نرو...

    *از چاه خود آب برداریم....*

    سلام....دعوتید

    http://zareh.blog.ir/post/237

    یا علی
    گاهی باید بزرگی گناه کسی را به کوچکی دلش بخشید اما نباید بزرگی دل کسی را بخاطر یک اشتباه کوچک فراموش کرد

    به درختان جنگل گفتم:چرا شما با این عظمت از تکه اهنی به نام تبر میرنجید؟ گفتند رنج ما از تبر نیست از دسته ی ان است که از جنس خودمان است


  • کنیزک یاسِ نرگس ...
  • خب کیه بهار؟
    تجربیه؟
    از کجا میدونه زنگ آخر دوشنبه گریه می کردی؟
    امروز چرا نیومدی؟
    پاسخ:
    یکی از دوستامه...
    از بچه های  مدرسه اس....
    سرم خیلی درد میکرد
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    چفیه با "ترمزی برای پیشرفت !‌"

    حمایت شما اعتراضیست به این ترمز ...

  • کنیزک یاسِ نرگس ...
  • حاجی "بهار" مطهره خودمونه؟!
    پاسخ:
    نه یکی دیگه از دوستامه...
    سلام..

    وایییی که حرف دل منم زدی خواهر جان..عالی بود..   : (

    بعضی وقتا آدم یه کاری میکنه که هم دل خودشو میشکنه هم دل دیگران رو میشکونه
    : ((
    واقعا درسته



    بروزیم..
    ریحانة النبی و تربت...

    http://torbat128.ir/

  • کنیزک یاسِ نرگس ...
  • =*
    این بوسه هم تقدیم به تو دوست عزیزم=)
    خیلی خانومی فاطمه ...خیلی=)
    پاسخ:
    قربونت گلم !
    درس پس میدیم در محضرتون!
    مگر اینکه تو بیای برام نظر بذاری!!!!!!!
    همه آسی شدن از دستم انقد که به وبم سر نمیزنم!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    دیگه منم دیگه....
    2 شنبه زنگ آخر...
    اگه دلت خواست بهم بگو چی شده بودی...
    پاسخ:
    پکیده بودم....
    همین!!!

    با سلام وتبریک ولادت امام موسی کاظم(ع)

    به روزم با مطلب یا صاحب الزمان

     

  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • به نام خدا

    سلام علیکم

    ممنون از شما خواهر که لطف کردید و نظرتون رو گفتید

    نظر شما درباره ی قالب چی هست ؟؟چه جوری میشه پیدا کرد یه قالب ؟؟

    پاسخ:
    خودتون درست کنید...
    سلام علیکم.
    مصداق لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق شده اید...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">