گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

آسمانم زمین میخورد!

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ

من که هیچ!

شک نکن آسمان هم زمین میخورد!

یا درویش دروغ گوست که اینگونه به من گفت یا رساننده خبر از طرف درویش!

یا درویش دروغیست یا...یایی وجود ندارد مثلا باید بگویم یا خودش!

قلبم میزند وقتی یادچهره اش میفتم با آن ریش های انبوه بلند و سفید!

به هر حال خدا را شکر

کل روز هایمان شده تظاهر و باید ادامه پیدا کند

و کل شب هایمان شده یااشک ریختن و یا نت بودن و اینستا!

 

 از هفته ی دیگر که باید اسباب اثاثیه مان را حمع  کنیم و برویم

در آن وادی غربت هم که نه خبری از امکانات زندگی شهری وجود دارد 

نه خبری از آرامش درونی هنگام رد شدن ساده و معمولی از کنار افراد گذرا!

دل آشوب مند راضی به رضای خدای من سوت میزند و میگوید خیر همان است که °او°خواسته و مغز درمانده و پریشان معترضم فریاد میزند که ....

البته از آنجایی که فرمانده دل است مغز غلط میکند فریادبزند باید مادبانه حرفش را بگوید و برود همین!

حال اینکه چه میگوید رانویسنده سانسور میکند

چون برای اهالی معرفت بد است میگوید ان وقت عجب مغز درد مند کافریست!  

ولی خب خسته است الان از دوندگی ها و تنهایی ها چه میشود کرد

ان شاالله خدا برای همه یک قلب حریری و گل گلی و با مناسبت افراد و رنگ مورد نظرشان 

بفرستد تا همه معنی کنار آمدن با خواست الهی را بفهمند!آمین


کاش و °من اقصی المدینه رجل °را خدادبرای من تکرار میکردو° من المکرمین °ی میشدیم برای خود و صفا و سوتی!

یاعلی

  • رها

نظرات (۴)

فرمانده
فقط
گاهی
فرماندهی میکنه
پاسخ:
هر کس مسئول خودش است
فرمانده هم....
  • عیسی علوانی
  • سلام دوست خوبم ممنون که سر زدی اگر دوست داشتی منو لینک کن خبرشو به من بده؟
    پاسخ:
    اتفاقی بود اصلن به خودت نگیر:)
    باشه اگه کردم میگم

    کاش و °من اقصی المدینه رجل °را خدادبرای من تکرار میکردو° من المکرمین °ی میشدیم برای خود و صفا و سوتی!


    "اینجاش عالی بود" :)
    پاسخ:
    میدونم:دی
  • کشتی نجات
  •  با سلام وب شما عالی است
    لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">