گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

این حجم از دلتنگی

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۵ ب.ظ
دلم بسیااااارررر بسیااااااررررر مشهد و امام رضا میخاد:( واقعامحتاج زیارتم :( (ایموجی اشک و آه و ناله و شیون و غصه )
دلم میخاد برم مشهد تو یکی ار حجره های روبه روی صحن بشیم فقط زل بزنم به گنبد،فکر نکنم،حرف نزنم،فقط با تمام وجود احساس امنیت کنم.من واقعا دلم صدای نقاره خونه میخاد ، بعد نماز صبح،وقتی تازه داره آفتاب میزنه ،یه هوای خنک،صحن خلوت ....
یادمه یه بار با فضا سازی بالا که توضیح دادم یه اقاهه هم داشت بلند برا خودش آواز دستگاه دار:) میخوند سنتی با شعرای خفن عارفانه ،خیلییی حس خوبی بود
من واقعا دلم مشهد میخاد
  • رها

نظرات (۵)

  • ایتالیایی فقط در 4 ماه
  • خدا مهربان تر از هر چیزی است که ما تصور  میکنیم. برای همین همینکه دلتون مشهد بود ثواب زیارت رو بردین
    پاسخ:
    حرف شما درست
    ولی میفرماد که علاج دلتنگی زیارت است...
  • پرتو کیانی
  • منمممم خیلی دلم اون احساس امنیت توی حرم رو می خواد...
    اللهم الرزقنا...:)
    پاسخ:
    اللهم الرزقنا:)آمین
    منم دلم‌یه سفر توب  میخواد 😁😁😅
    پاسخ:
    این توپ از اون توپاسا:)))
    با تمام وجود احساس امنیت کنم : این بهترین جمله ی متن بود و خیلی راحت تونست اون فضا رو برام به تصویر بکشه ...
    این حس امنیت رو بارها و بارها توی  حرم حس کردم و به نظرم بهترین حسیه که هرکس میتونه تجربه اش کنه ...
    پاسخ:
    واقعاااا
    ما واسه تولد حضرت معصومه مشهد بودیم واقعا حال و هوای حرم یه چیز دیگست اون حس امنیتش آدمو وابسته میکنه و دلش میخواد برا همیشه همونجا بمونه
    ایشالله هر چه زودتر قسمتتون بشه
    پاسخ:
    خوشبحالتتتت و زیارتت خیلی قبول
    مرسییی (ایموجی چشم قلبی)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">