گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

با اشک

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲ ب.ظ
فردا قطعا با اشک میرم یونی جون نگران کننده اس ک ساعت تموم شدن کلاسام با ساعت بیدار شدنم تو این روزا یکی شده:/
و امشب هم اشک میریزم یه چیزایی ته حلقم وول میخوره ک میگه یه موزیک غمناک پلی کن و تا هر وقت ک خوابت برد اشک بریز!عجیبه ک دلیلشو میدونم و میخام خودمو به ندونستن و نفهمیدن بزنم:/
میترسم از آدما توقع داشته باشم ولی قسمت سختش اینجاس ک اونا متوقعن از تو:/
وبلاگ جونم خیلی دلم میخاد بیشتر بنویسم توضیح بدم چی شده ولی میترسم بعدا ک دارم میخونم اینا رو یادم رفته باشه و یاداوریش برام ناراحت کننده:(
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">