گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

بهش چی میگن؟

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵ ب.ظ
من تا حالا سوپرایز نشدم:/میخاستم اعلام کنم
و اینکه واقعا دلم یه کارایی رو میخاد انجام بدم که خودمم میمونم توش:/
خیال پردازم؟یا اونقد امکانات ندارم و محدودم؟یا محدودم کردن؟
چرا من مجبورم این طوری زندگی کنم؟
هدفم اتمام به سلامتی و خفنیه و پزشکیه ولی رویام این نیست-_-
درضمن هنوزم دوست صمیمی میخام-_-واقعا همچین کسی وجود داره؟کسی که واقعا اسمش دوست صمیمی باشه حس رقابت و حسادت و انتقام نداشته باشه:/بخاد همیشه خشحال باشی؟وجود نداره احتمالا
یا رفیقا من لا رفیق له
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">