گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

به جیپ مشکیِ سقف پلاستیکت قسم

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۲۹ ب.ظ
به همه بیابونا ک توشون تنهایی سیگار کشیدی و دال بند گوش دادی
به همه شلوار مشکی گشادا
به همه درختایی دوسشون داشتیم و قطع شدن
باید بری،باید اعتراف کنی ک میخای بری،موندن شبیه چشات نیس
روحت دچار استاز میشه اینجا،باید بری ک آمبولی نکنی یه وقت
تو مث ابرایی واسه موندن نیستی،واسه یه نفر نیستی،واسه خودت نیستی
پ.نون:میگه ک تو خیلی استعداد داری و از این تعریفا ک ادم فکر میکنه میخان خرش کنن:/حال ندارم حال خیلی چیزا رو
پ.نون: یه روز از یکی خوشت میاد و حتی ممکنه همون روز پشیمون بشی!دمدمی مزاج بودن همیشه بد نیس باعث میشه بعضی وقتا بهترین تصمیم رو بگیری!
پ.نون:پاتو میوفتم ۹۰ ٪ نویفتادم شیرینی میدم:)نمیدونم چرا تو مخم نمیره یعنی انقد کدهمه سر فارما و قلب اه و ناله کردن و من فکر کردم چرت میگن الان سر پاتو دارم دوبرابر اه ناله میکنم و به بقیه نمیگم تا فکر نکنن دارم چرت میگم:/
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">