گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

بچه های قلم

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۰۱ ب.ظ
احساس میکنم همه امون(ادمایی که نمیتونم الان توصیفشون کنم) از ۹۴-۹۵ به بعد دچار رخوت شدیم...شاید البته:|
پ.نون:سایت بچه های قلم رو دیدم از ۹۵ به بعد اپدیت نشده بود و دارم غصه میخورم،افسرانم که در حد کانال و اینستاس دیگه:/چی مونده از اون موقع ها؟
چند میدونید بعضیا دارن ادامه میدن به منم بگید خب:(
  • رها

نظرات (۴)

  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • اره درسته خیلی ها 94 به بعد بروز نشدند.
    یهو جو وبلاگ نویسی عوض شد.

    پاسخ:
    هر چی بیشتر دنبال قدیمی ها میگردی بیشتر دلگیر میشی انگاری واقعا نیستن:(((((
    یه کم غمگینه و ترسناک....
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • شاید دیگه امیدی برای بهبود نمی بینند 
    پاسخ:
    دوستان ولایتی که نباید امیدشون رو از دست بدن.باید تاکیدشون بر صحبتای حضرت رهبر باشه:)
    وااااای خدا یادش بخیر:(
    افسران خیلی خوب بود ولی بعد اینکه از همه اطلاعات دقیقشونو خواست همه ول کردن رفتن و یه مدت بعدشم سایتشون تعطیل شد
    خیلی حیف بود 
    پاسخ:
    خیلییی حیف:( اصلا بعد از او موقع یه افسردگی ریزی زیر پوستم حلول کرد که هیچ جوره نتونستم هضمش کنم:/
  • معلمی از جنس اینده
  • خیلی عالی بود.
    پاسخ:
    :) مچکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">