گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

۱-چرا من نمیتونم با اس ام اس پست بزارم هیچ کدوم از پستای بعد از این اخریه که با اس ام اس بوده توی وبم‌نیس:( ییان جان مشکلی پیش اومده؟

۲-من با کمبود فیلم وسریال و کتاب مواجهم میشه چندتا بهم پیشنها‌د بدین:)

۳- فردا امتحان فارماکولوژی دارمcrying دعا کنید خوب بدم

۴- یه سوال از ورزش کارا:trx یا فیتنس؟

۵-اگه قرار باشه از نو شروع کنید بعد از کلیشه شدن همه چیز چه کار میکنید؟چطوری شروع میکنید؟ اگه هدفتون یادتون رفته باشه و یا اینکت دیگه اصلن اون هدف براتون بی معنی باشه چی کار میکنید؟

  • رها

نظرات (۶)

خ اخ اخ

من سر همین موضوع یه مدت به پنل دسترسی نداشتم 

منم با اس نمیتونستم پست بزارم گفتم شاید مشکل از موبایلمه رفتم شماره موبایلمو تو تنظیمات تغییر دادم گفت باید کد تایید بفرستیم برات و واردش کنی ! 

ولی سامانه پیامک بیان از کار افتاد و کلا یه مدت به پنل دسترسی نداشتم .. اما الان درست شده .. 

چون سامانه قطع بود کلا اس ام اس نه میداد و نه میگرفت !

 

پاسخ:
واقعااا درست شده ؟؟؟؟ از وقتی دیگه نتونستم ب اس پست بذارم دست و دلم به سمت بلاگ نمیره اصن:(((
  • فاطمه ❤عشق کره
  • قالب فقط این خیلی خوشگله

    دوست دارم از این قالبا بزارم ولی بهم میگن سنگینه😕

    +دوست داشتی سربزن و نظربده

    پاسخ:
    به ادمینی که میسازه قالب رو بگین شاید راه حلی داشت
    باوووچهه میام:)
  • فتل فتلیان
  • یکی دیگه از دوستان هم نوشتن که نتونسته با پیامک پست بزاره !

    برا امتحانتم موفق باشی 

    فیلم اخری که دیدم متفقین بود که دوستش داشتم

    پاسخ:
    مرسییی

    ٢- به تلویزیون وبلاگ من یه سری بزن اگه خواستی ;) 

    پاسخ:
    چشم :)

    سلام من با اس پست نمیزارم اما برای عکس گذاشتن دچار مشکل میشم و وقتی متن رو توی ادامه ی مطلب مینویسم فونتم ریز ریز میشه و متن ها کنار عکس میاد 

    با هزارجور مکافات فهمیدم درد سایز عکس هست ، به احتمال زیاد تا آخر هفته شاهد تغییراتی در بیان خوایم بود 

    راستی قالبتون چقدر باحال هست ، من از قالب سازی سررشته ای ندارم میشه کد قالبتون رو بهم محبت کنید ؟ 

    پاسخ:
    چ تغییراتی؟؟؟ قبلا بحثش بود ولی یهوویی انگار:)
    وب خوبیه حتی اگر بخاید با قیمت مناسب براتون وب دلخواهتون رو میسازه

    سلام

    درباره سوال آخرتون اگه توی همچین شرایطی قرار بگیرم،سعی می کنم "جهان بینی"م رو از ریشه تغییر بدم...

    نوع نگاه من به جهان،یعنی اینکه اعتقاد داشته باشم که خدایی وجود داره یا نه!!!!آیا این خدا عادل هست یا نه؟؟؟؟!!!آیا همه چی توی این دنیا حساب شده هست،یا اینکه هردمبیل و تصادفیه؟!!!...و کلی از اینجور سوالا...

    اینها شاید سوالای فلسفی،یا بی مصرف بنظر برسند،اما برای فهم اهمیتش من اینطور مطرح میکنم:

    اونچه که موفقیت صد در صدی یا شکست ما رو تعیین میکنه چیه؟عادت ها و روتین های ما...چه چیزی روتین و عادت ما رو تعیین میکنه؟؟؟افکار و احساسات ما...و در نهایت چه چیزی افکار و احساسات ما رو تعیین میکنه؟؟؟جهان بینی ما...

     

    امیدوارم کامنتم مفید باشه...

    پاسخ:
    بله واقعا مفید بود منوبرد تو فکر اصن:) فقط میترسم وقتی دارم این سوالا رو از خودم میکنم یهو وسطش برسم به بن بست همه چی بدتر شه اصن:///
    ولی خب باید سعی کرد حس رخوت خیلی بدتر از این حرفاس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">