گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

توقع

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹ ب.ظ
از ادم نباید چیزایی ک حتی به فکرش نمیرسه رو توقع داشت
حالم از همه ی لیتمنا بهم میخوره
حالم از اینکه مستقل نیستم بهم میخوره
حالم از اینکه وابسته به مکانم و نمیتونم تو خونه درس بخونم بهم میخوره
شاید اگه شخصیت بد میشدم مث تانوس میشدم:/ با اینکه از دکتر استرنج و تونی و ثور خیلی خوشم میاد
حالم از اینکه تصمیمای زود میگیرم بهش میخوره
حالم از اینکه خانواده هنه اش مراعاتمو میکنن و واضح رو راست نمیگن خیلی چیزا رو بهم بهم میخوره
حالم از اینکه دارم اینارو مینویسم بهم میخوره چون یعنی واقعی ان و دارن ناراحتم میکنن
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">