گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

خواب

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۴۳ ق.ظ
مطمئنا از نیاز های بشره و کمبودش ضررهای زیادی داره برای بدن،من دیروز فقط ۵ ساعت خوابیدم شاید عادی باشه برای یه سری ها این مقدار خواب ولی برای من ک حداقل ۷ساعت میخابم کافی نیست!!!!! دیروز و امروز کلاس صبحم رو نرفتم و خوابیدم و مامان بابام کلییییی ناراحت شدن و میگفتن ک ادم باید از خوابش بزنه و تو تنبل شدی و کلاست خیلی مهمه و از این حرفا ک مامان باباها میگن!امااااا من واقعا اگر نمیخابیدم اذیت میشدم نصف بداخلاقی ادما میتونه بخاطر همین بدخوابی باشه حتی اضافه وزن کمبود تیروئید یا کوتاهی قد تو بچه ها و نوجوونایی ک دیر میخابن!
احتمالا از اولین کارایی ک وقتی مردم میخام انجام بدم اینکه برم از ائمه و عرفا و علما بپرسم چطوری میتونین!!ک انقدر شب زنده داری و فلان بیسار انجام بدین و اذیت نشین!واقعا ایمان مکفی ست؟میتونه جبران کنه؟؟ :///
بعضی وقتا میگن کاش همه اینایی ک از ما بهترن نبودن ک میتونستیم بدون مقایسه زندگی کنیم!
  • رها

نظرات (۲)

منم زیر ده ساعت نمی‌تونم بخوابم، وگرنه همه روز خوابالوام و عملا به هیچ کاری نمی‌رسم. 
پاسخ:
خواب ماهه خواب عشقه خواب زندگیه😁😃 بنظر من یکی از عوامل موفقیت اصن خواب خوبه:)
چند روز رو کم خوابی کشیدن و تحمل کردن هیچ کدوم اون عوارض رو نداره
که حالا چون یکی دو شب 5 ساعت خوابیدی از کلاست بزنی
یکم سختی کشیدن بد نیست.
بعدش میومدی جبران میکردی کم خوابیت رو.
پاسخ:
بله حق با شماست شاید... ولی برای من که مشکل کم خوابی دارم و هر دوسه روز میتونم ۷-۸ ساعت بخوابم حتی همون یکی دوساعتی که میخابم صبح ارزشمنده 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">