گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

رنگ ها پر رنگ اند...

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۴۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

دل که بگیرد

باز نمی شود جز به دستان 

صاحبش

 ×××××

کاش

حداقل لحظه ای

میدیم 

داری به من لبخند میزنی.....

نه

فقط میدیدم 

برایم گریه نمی کنی!!!

×××××

صاحب دلم

اغوشت را کمی محکم تر کن

کمی بیشتر مرا به خودت نزدیک کن

شاید 

این م.ن

کمی آرام گیرد

××××××

دلم صاحبش تویی

کاری کن

این 

م.ن سرکش مقرب تر شود...

×××××

نگاهم میکنی و من هنوز هم

به لحضه ای فکر میکنم که نگاه

کنم در چشمانت

و خجل

از

بی وفایی در عشق

×××××

قول میدهم فقط تو

صاحب دلم بمانی

××××

پ .ن:

یه دعا میکنم بکید آمین!

غروب عمرمان شهادت
در رکاب حضرت صاحب...
پ .ن:
دوست کسیه که طاقت دیدن گند زدن دوستشو نداشته باشه!!!
پ .ن:
دنگ..،دنگ..
ساعت گیج زمان در شب عمر
می زند پی در پی زنگ.
زهر این فکر که این دم گذر است
می شود نقش به دیوار رگ هستی من...
لحظه ها می گذرد
آنچه بگذشت ، نمی آید باز
قصه ای هست که هرگز دیگر
نتواند شد آغاز... 
  • رها

نظرات (۱۶)

دل که بگیرد

باز نمی شود جز به دستان 

صاحبش...


سلام

خیلی زیبا بود

التماس دعا

  • محمد باقر کمالی
  • سلام 
    خسته نباشید
    بسیار عالی
    بروزیم خوشحال میشوم بیایید 
    یاعلی
    وفات مظهر وفا و عشق، بانوی بهشت، حضرت فاطمه معصومه تسلیت باد.

     ای فاطمه ی ثانی!
    هرکی زیارتت کنه ساکن جنت خداس
    بی بی منم بهشتی کن بهشت من امام رضاس
    مثل محرم می مونه حال وهوای ماتمت
    از پیش تو سلام میدم به مادر بی حرمت

    از نهضت قاطعانه ی روح الله
    شد دست ستمگران ز ایران کوتاه
    با دست تهی و این همه پیروزی
    لا حول و لا قوت الا بالله
    ...
    دهه فجر مبارکباد

     

    سلام.
    شاعرانه های بسیار زیبایی است....
    پاسخ:
    mamnon
    توجـــّـه                    توجــــّه

    .:: این انقلاب باید زنده بماند ::.

    تربتــــــ بروز شــــد..
  • یادگار از جنگ
  • سلام وبلاگ شما بسیار زیباست
    من شما را لینکردم شما ما را لینک کنید
    یا حق


  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • **میلاد امام حسن عسگری مبارک

    چشم روشنی صاحب الزمان صلوات**

     

    امام حسن عسگری فرمودند:

    چه زشت است برای مؤمن، دلبستگی به چیزی که او را خوار کند.

    (تحف العقول)

  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • سلام دوست عزیز
    بروزیم و منتظر حضورتان
  • گروه ویژه امنیت ملی
  • سلام

    وبلاگ شما با افتخار در پیوندهای ما ثبت شد.

    در صورت امکان ما رو در پیوندهای خودتون ثبت کنید.

    لینک آدرس شما: http://swics.ir/?page_id=528

    موفق باشید

    سلام...
    به پیشنها شما  لینک کتابخانه رهبری اضافه شد...
    ممنون
    پاسخ:
    khahesh
    سلام....
    سپاس از شما بابت  ارسال پوسترهای زیبای کتاب ها.....
    پاسخ:
    قابل نداشتن
  • لبیک یامهدی
  • سلام،به روزم.تشریف بیارین
  • برقبانی(معبر سایبری خادم الشهدا)
  • سلام رزمنده
    خوبی ایشالله
    خدا قوتت بده
    ایشالله شهدا همیشه کمکت کنن.

    با 31 مطلب ناب منتظر حضور و نظر گرمت هستم.

    راستی یه طرح پیامکی دارم برگزار میکنم که بصورت رایگان هستش و قراره هر هفته پیام با موضوعیت(آشنایی با سخنان اهل بیت،امام خامنه ای،وصیتهای شهدا و مهدویت)ارسال بشه.
    اگه دوست داشتی ثبت نام کنی نام و نام خانوادگیت و شهر ومحل سکونتت و آدرس وبت رو به30002502222598  ارسال کن.
    به بقیه دوستات هم خبر بده.

    ایشالله شهید شی

    یاعلی

     قالَ الإمامُ الهادى علیه‏السلام: أَلدُّنیـا سـُوقٌ رَبِحَ فیها قَوْمٌ وَ خَسِرَ آخـَرُونَ. 

    امام على النقى علیه‏السلام فرمود: دنیــا بـازارى اسـت که جمعى درآن سود مى‏برند وگروهى زیان مى‏بینند.

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اگر صادقانه و با محبتی قلبی و دلسوزانه انجام نشه؛
    اگر مودبانه و از راه درستش و از طریق اهلش انجام نشه...
    حتی اگر همه ی اینها باشه ولی با ظرافت خاص خودش انجام نشه،
    درست برعکسش نتیجه میده و میشه:

    نهی از معروف و امر به منکر...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">