گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

سهمیه

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۲ ب.ظ
با سهمیه پزشکی بهشتی قبول شده و همه اونو بیشتر از من بخاطر یونی ش تحویل میگیرین!حقیقت تلخ سهمیه =نادیده گرفته شدن تلاش ها زحمتای من و امثال من بهتر دیده شدن و با امکانات تر بودن فردی ک از من کمتر تلاش کرده ولی سهمیه داشته!!!
و اینجاست این ادما بد دیده میشن نه بخاطر صرف فرزند جانباز یا شهید بود نه بخاطر مذهبی بودن!بخاطر احساس نا عدالتی!هر چقدر هم قدردان خود جانبازها و شهدا باشیم نمیتونم دلیلی پیدا کنم ک آدمی با سطح پایینتر از من در جایگاه بهتری از من باشه!همین!امیدوارم روزی اگر به حقه دلیل رو درک کنم و اگر به ناحقه تمام این حقوقِ ناعدالتانه از بین برن و منم تو از بین رفتنشون نقشی داشته باشم:/
  • رها

نظرات (۳)

نه نه گفتم کلمه "دانشگاه" چه مشکلی دارد؟!😅 چرا فارسی را پاس نمی‌دارید؟
پاسخ:
اها😅😅😅حق با شماست
متاسفانه..

با سطح پایین اونهم پزشکی...
پاسخ:
:(
دانشگاه چِش است؟!
پاسخ:
دانشگاه چیزی‌ش نیست،بلاخره رتبه بندی دانشگاها عادیه بین همه،ک متاسفانه ادما رو‌هم‌بر همون نسبت میسنجن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">