گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

لیتمن کلاسیک۳

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۱۵ ب.ظ
امروز رفتیم جمهوری برای خرید گوشی پزشکی هرکسی ادعا داشت ک مال خودش اصله و مال بقیه فیک!بعضی ها هم میگن ک گرون میشه اگه تو این یکی دو روز نگیری،انقدرررررر هم گرونه ک ادم خجالت میکشه به خانواده اش بگه از اینا لازم داره:/از پایه ۱۹۰۰ شروع میشد تازه:/
هرچقدرررر تو این یه سال دنبال کار گشتم هیچ جوره نمیشد،میخاستم پولامو جمع کنم ک گوشی بخرم یا کتابامو خودم بخرم ولی انگار نمیشد الان واقعا خجالت میکشم از اینکه هنوز دارم از خانواده پول میگیرم و انقدر هم خرجم زیاده://///
  • رها

نظرات (۲)

به هیچ وجه اینطور نیست، یاد گرفتن با گوش کردن زیاد به دست میاد
پاسخ:
بله واقعا همینطوره،خیلی ممنون از راهنمایی تون
دنبال لیتمن نباش، با ساده ترین و غیرمعروف ترین گوشی ها هم می شه کار کرد
پاسخ:
یکی از اساتید میگتن ک چرا ۷-۸ تومن برای گوشی هاتون خرج نمیکنید و ارزون میخرید، و ترس یادنگرفتن با گوشی های معمولی رو  بهمون القا کرد، بشخصه دلم نمیخاد به خانواده ام فشار بیارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">