گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

میفرماید

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۵۸ ب.ظ
زیبا بود،انقدر زیبا بود که دلم میخواست برای تمام عمرم توی قاب چشمام نگه اش دارم،وقتی میرقصید وقتی میخندید وقتی بی مهبا میشد وقتی ک بود...
کتاب رو گذاشته بود رو پاهاش و روی صندلی راک خوابش برده بود،باد پرده رو تکون میداد و موهاش روی صورتش جابه جا میشد...یه لحضه چشماشو باز کرد خندید گفت خیالم راحت شد ک اومدی،دستشو دراز کرد ک برم پیشش،اروم منو رو پاهاش نشوند بغلم کرد و گفت میدونی باید برم،گفتم اره،گفت یادت نره،فقط منو یادت نره بذار بمونم همیشه اینجا،دستشو گذاشت رو قلب،گفتم خودت چی،خندید ،هیچی نگفت چشماشو بست، باد پرده رو تکون میداد
زیبا بود ، وقتی ک چشماشو بسته بود وقتی که داشت میرفت وقتی ک درست کنارم بود
  • رها

نظرات (۳)

وااااییی...خیلییی قشنگ بوود...:)

چ توصیف قشنگ و جذابی داشت...^...^

پاسخ:
قابل نداشت:)

:)

پاسخ:
:)

:-) ❤️

پاسخ:
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">