گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

های

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۵۸ ق.ظ
امروز یه دختره که کنکوری بود بهم گفت 'خانوم' یعنی انقدرررررر بزرگ شدم:( چقد زود گذشت همه اش
+البته ربطی به جمله ی اول نداره ولی یه مدلی عم که دلم میخاد قاتل سریالی بشم:)یعنی میخام بگم انفد حالم بده:/سایکو هم خودتونید:) فق یه کم احساس افسردگی و بغض دارم که احتمالا بخاطر کمبود ویتامین دی عه:/افتاب کم شده اخه :(زنای ایرانیم که ژنتیکی جذبشون کمه:(
+یه هفته اس رژیمم امروز یکی از هم رشته ها شیرینی دفاع داد بهم خامه:/بزرگ:/الان یه ساعته با خودم میبرمش اینور اونور الانم تو کتابخونه نشستم زل زدم بهش نمیدونم بخورمش یانه:/بعدش باید برم یه ساعت بدوئم=٬(
  • رها

نظرات (۲)

  • جناب منزوی
  • آخرش شیرینی رو خوردید؟ :)
    پاسخ:
    بله ولی دبگه ناهار نخوردم 😁که مثلا رژیمم و اینا😁
    :))
    شیرینی​ رو در هر صورت باید خورد ... رژیم مسخره بازیه !!
    پاسخ:
    احتمالا واقعا مسخره بازیه😁همه ی رژیم های زندگی من فقط یک یه هفته طول میکشن😂👌🏼
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">