گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

چی شدیم ما!

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ق.ظ
همینطوری یه هو رفتم وبلاگ قبلیمو چک کردم
تو پروفایل نوشته بودم که میخام پزشکی بخونم یا زیست مولکولی!الان که دارم پزشکی میخونم خوشحالم که به آرزوی نوجوونیم رسیدم:)عجیب نیس؟هر روز دارم غر میزنم که چقد همه چی برام سخته ولی این سختی آرزوم بوده:)ناشکری کردم یعنی؟؟؟؟؟پروردگارا ببخشایش پیلیز^___^ موچکر و ممنون واسه همه چی اصن:)اندفعه که رفتم مقبره یه کم شوکول میبرم خدا جونم اصن:)رشوه میدم به شهدا بیان واسم پادرمیونی کنن:)
  • رها

نظرات (۵)

  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • معمولا آدما اینجوری ان!
    عجب صبری خدا دارد...!
    پاسخ:
    واقعا خدا خیلی خفنه^_^
  • جناب منزوی
  • آفرین خانم دکتر :)
    رفتید دعامون کنید، پلیز :)
    پاسخ:
    سالها تا دکتر شدن فاصله دارم هنوز😅
    چشم حتما
    رشوه دادن کار درستی نیست ،حتی به شهدا
    پس خواهرم حجابت رو رعایت کن تا توی برجام موفق شیم:)))

    حتما یه ربطی دارن اینا به هم،چپ چپ نگاه نکن:)))😂
    پاسخ:
    😂😂
    چشم چشم😂✋🏼
    خیلی خوب و زیبا
    پاسخ:
    مرسی😁
  • علی زیرایی
  • دنبالتون کردم
    پاسخ:
    مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">