گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

کار کردن؟

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ق.ظ
امروز رفتم برای یه مصاحبه اولین بارم بود،بهم گفت اعتماد بنفس نداری و بدرد کارای استارتاپی نمیخوری!!حتی اگه اعتماد به نفس داشتم یه کم بقیه اشم تموم شد!!!جدی میگم!خودم در جریان عدم اعتماد بنفسم هستم و دیگه دلم نمیخاد بقیه درموردش بهم بگم!!بلد نیستم خودمو تو این یه زمینه ارتقا بدم!!!
  • رها

نظرات (۱)

من خیلی مصاحبه رفتم!
تازه دستم اومده که باید خودتو خیلی دست بالا بگیری
یکم در مورد نحوه مصاحبه ها سرچ کن اطلاعات خوبی بدست میاری که چی بگی و چی کارا کنی
پاسخ:
واقعا بدون هیچ پیش زمینه ای رفتم برای مصاحبه،مرررسییی فک کنم باید همین کارو بکنم:)))برا دفعه ی بعد اماده میرم ایشالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">