گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

کتابخونه

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳ ب.ظ
مامان اینا همه اش اصرار دارن ک چرا وقتی خونه ساکته نمیشینی تو خونه درس بخونی و اینهمه راه میری تا کتابخونه،من تو کتابخونه ارامش بیشتری دارم حای اگه یک ساعت فقط تو کتابخونه درس بخونم ترجیحش میدم به ۵ساعت تو خونه درس خوندن فقط همین،کیفیت مهمتره
پ.نون:چرا فک میکنن من درسم بده؟وقتی متونم با هوشم توی درسام موفق بشم چرا باید اینهمه براش تلاش کنم؟ارزش داره تلاش ولی نمیدونم بعدا پشیمون میشم یا ادمیزاد در هر صورا پشیمون میشه یکی چون همه اش کله اش تو کتاب بوده زندگی نکرده یکی چون همه زندگی کرده درس نخونده ، تعداد ادمایی کا بلدن تعدل ایجاد کنن خیلی کمه
من از دسته ادمام ک ترجیح میدم وقتی پیر شدم حداقل چندتا خاطره ی خفن داشته باشم نه اینکه هرچی یادم میاد از سختی و فشار درس باشه!
اورژانس بهتره تا جراحی قلب؟
مغز و اعصاب یا پوست؟
اطفال یا زنان؟
دلم میخاد از الان یه چیزی رو برای تخصص انتخاب کنم:)
  • رها

نظرات (۲)

میدونی بنظرم ادمی هیچ وقت نمی تونه راضی باشه و اخرش به هر دلیلی پشیمونه !!!
خوبه ، من یه مدت به اصرار خانواده میرفتم کتاب خونه ، نصفشو که حواسم بود بقیه چکار میکنن ، حواسمم جمع این بود که سر و صدا نکنم ، تند به تندم گشنم میشد و مثل خونه دست و بالم باز نبود برا خوردن ، یکی دو روزم اتفاقی با دونفر هم کلام شدم از ۹ صبح تا ۱۲_۱۳  گرفتنم به حرف
و این گونه بود که کنکورمو گند زدم 
پاسخ:
من هم زمان کنکور وقتی میخاستم استراحت کنم یا ببینم دوستام چ تستای جدیدی میزنن میرفتم کتابخونه:) اصلن هم نمیتونستم تمرکز کنم:/ با خودمم کلی خوراکی میبردم دوستام بهم میگفتن مگه اومدی اوردو:)ولی الان چون اشنا هیچکی نیست با خیال راحت و ارامش درس میخونم و واقعا نمیدونم این تغییر نظرم برای چیه چرا توی این ۴ سال بعد از کنکور کتابخونه شده جایی ک واقعا ارامش دارم
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام
    انصافا کتابخونه جاییه که تمرکز آدم رو زیاد میکنه ...
    من خودم برای حل برخی معادلات یا نوشتن برخی کدها میرفتم کتابخونه :)
    پاسخ:
    واقعا کتابخونه خوبه👌🏼 البته کتابخونه ای آشناها نیان اونجا😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">