گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

کف خیابون

يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ق.ظ
اسم کتاب:کف خیابون
موضوع:سیاسی
سبک:مستند داستانی
نویسنده:یه حاج آقا ک اسمش رو یادم نیست:)
نظر من:معرکههههههههههه بود عاشق مامور ۲۳۳ شدم وقتی داشت شهید میشد زار میزدم و انقدر ملموس و خوب در مورد فتنه ۸۸ داشت داستان میگفت ک آدم واقعا متوجه میشد خیلی چیزا رو ، دست نویسنده اش درد نکنه خدا خیرش بده کاش از این نویسنده ها ک ایده های جالب دارن بیشتر شن، از این نویسنده جدیدا ک مث قارچ دارن زیاد میشن و سبک رومنس تو خالی و جذابیت کلمه بیشتر براش اهمیت داره تا مفهوم و تاثیری ک رو خواننده میزاره خوشم نمیاد راسشو بخاین میگم مث قهوه سرد اقای نویسنده ک یک عالمه هم چاپ شد،البته هر کس نظر خودشو داره و من هم منتقد کتاب نیستم و فقط چون زیاد کتاب میخونم نظرمو گفتم:)
درکل تصمیم گرفتم بقیه کتابای این نویسنده ک اسمش رو یادم نیست بخونم البته دفترچه نیم سوخته یک تکفیری رو او کانال تلگرامشون قبلا خوندم و واقعا پیشنهادش میکنم:)
در کل بعد از خوندن این کتاب انگار که یه انرژی تازه اومد تو رگام که :جانم فدای رهبر قربون ولایت فقیه بشم ان شاالله ،ان شاالله سایه امام زمان هیچ وقت از سر مملکتمون کم نشه،مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ بر امریکا و مرگ بر منافق
ان شاالله پروردگار سرنوشت ما رو خدمت و شهادت در راه ولایت قرار بده
  • رها

نظرات (۱)

قشنگ
اسم نویسندش جهرمی بود
پاسخ:
اره تو نت سایتشو پیدا کردم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">