گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

Gemeni

سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۴۷ ب.ظ
داشتم کمد لباسامو تمیز میکردم یه چیز مدال مانند شبیه این چیزایی ک سر آستین یا گوشه پایین مانتو میدوزن پیدا کردم خیلیییی عجیب بود تا به حال ندیده بودمش و در کل کلی سوپرایز شدم روش نوشته بود gemeni یعنی جوزا یا خرداد خودمون پشتشم نوشته اینتلیجنت با نماد ماه جوزا سوپرایزش اینجاس ک من خرداد بدنیا اومدم عجیب نیس؟مطمئنم ک واسه هیچ کدوم لباسام نیس از کجا اومده خدا عالمه:)
هنوزم ک بش نگاه میکنم مث یه سکه ی شانس تو فیلما میمونه برام عجیب و جذاب محسور کننده اس
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">