گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

I'm not perfect I'm flawed and if you don't like thet get lost

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶ ب.ظ
همیشه همه ی زخمامو خودم با  دستای خودم مرهم گذاشتم،تنهایی سرمو بالا گرفتم گریه کردم، به خودم برای اشتباهاتم دلداری دادم و از خودم معذرت خواستم،این معنی تنهابودن نیست،معنی خودت ساخته بودنه شاید. تو دلم با بقیه دعوا نکردم با خود گذشتم دعوا کردم خود گذشتمو برای تلاش بیشتر تشویق کردم و اشتباهات گذشته رو تو ذهن خودم قشنگشون کردم،مثل "مردی در تبعید ابدی"
ما هممون بعضی وقتا خوشحالیم از ته دلمون بعضی وقتا دلگیریم توی تمام اوقاتمون و بعضی وقتا خسته یا بی حوصله ،اینها همه عادیه،باید خودمونو درک کنیم به خودمون احترام بذاریم:)
  • رها

نظرات (۱)

  • نویسنده آشنا
  • سلام،موافقم:)
    صحبت از احترام گذاشتن به خودمون شد:)
    بعضی افراد وقتی کار اشتباهی انجام میدن ، به خودشون بد و بیراه میگن
    خوب این فقط باعث میشه اعتماد به نفسشون کم بشه و نسبت به خودشون بد بین میشن، در حالی که باید به دنبال راه حل باشن
    علاوه بر این صداقت و رو راست بودن هم خیلی مهمه
    اگر با خودمون رو رست باشیم و موضوعات رو به صورت درست و واقع بینانه حل و فصل کنیم، میشه گفت که به نوعی به خودمون احترام گذاشتیم:)

    چیز های دیگه ای مثل اینکه خودمون رو با دیگران مقایسه نکنیم ، مراقب سلامت روحی و جسمی خودمون هم باشیم چون وقتی نیاز های جسم و روح رو برطرف کنیم باعث میشه احساس بهتری نسبت به خودمون داشته باشیم:)
     
    پاسخ:
    کاملا موافقم با همه اش:)👌🏼
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">