گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

Not to do

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۵۵ ب.ظ
این مدلیه ک من تا میفهمم یکی از من خوشش میاد انقدرررر جلوش اسگل بازی درمیارم ک طرف همون لحضه فرار میکنه:/این حجم از هنگ بودن عجیبه واقعا:/حال ندارم تعریف کنم ولی جلوی یه کلاس استاد رید بهم و آبروم رفت !مبحثی ک بلد بودم و چند دقیقه قبلش خودم داشتم برا بچه ها توضیح میدادم:// قانون مورفیه شاید
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">